ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار جدید نوکیا با دوربین پنج‌گانه به زودی معرفی می‌شود

از زمانی که کمپانی HMD Global شروع به تولید گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا کرد، بسیاری منتظر رونمایی از اولین پرچمدار رسمی این کمپانی یعنی نوکیا 9 بودند؛ پرچمداری که تنها یک ماه تا معرفی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

از زمانی که کمپانی HMD Global شروع به تولید گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا کرد، بسیاری منتظر رونمایی از اولین پرچمدار رسمی این کمپانی یعنی نوکیا 9 بودند؛ پرچمداری که تنها یک ماه تا معرفی رسمی آن فاصله داریم.

برخی منابع می‌گویند جدا از دوربین ۵ گانه این گوشی، باید منتظر سوپرایزهای دیگری در مورد نوکیا 9 PureView که هفته آخر ژانویه یا به عبارتی اوایل بهمن ماه معرفی می‌شود باشیم. ظاهرا HMD Global پرچمدار خود را نه در رویدادهایی مانند CES و MWC بلکه در یک برنامه جداگانه معرفی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که نوکیا 9 از یک صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل بهره ببرد. همچین احتمالا این گوشی به یک پردازنده اسنپ دراگون 845، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت یک باتری ۴۱۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

نوکیا 9
پیش از این هم تصاویری از قاب محافظ این گوشی لو رفته بود.

در ضمن و جدا از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی سلفی در جلوی دستگاه، این گوشی از ۵ دوربین و یک سنسور اضافه برای عمق بهره‌مند خواهد بود. همچنین، انتظار می‌رود نوکیا 9 از روش عکس برداری محاسباتی دوربین لایت استفاده کند که چندی پیش یک کمپانی با نام Light.co آن را به ثبت رسانده بود؛ شرکتی که به احتمال زیاد با کمپانی HMD Global در ارتباط است.

احتمالا با آغاز سال جدید میلادی و به پایان رسیدن تعطیلات کریسمس، باید منتظر انتشار اطلاعات جدیدی در رابطه با این گوشی باشیم. چندی پیش نوکیا از میان‌رده جدید خود با نام نوکیا 8.1 رونمایی کرده بود که از نمایشگر HDR و اندروید 9 بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mehranium
    Mehranium | ۷ دی ۱۳۹۷

    دارن دیگه شورشو در میارن سیاست کثیف پولسازی داره چه بلایی سر صنعت موبایل میاره پنج تا دوربین خوب یکی نیست بگه به جای پنج تا دوربین یه دوربین قوی بزار طراحی گوشی رو خراب نکن مردم هم که عقلشون به چشمشونه ذوق زده میشن میخرن

مطالب پیشنهادی