ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار جزئیاتی از سامسونگ گلکسی A50 در فضای مجازی

گزارشات زیادی برای گوشی‌های جدید سری گلکسی A و M منتشر شده و به نظر می رسد کمپانی کره‌ای برنامه‌ی از پیش نوشته شده‌‌ای برای سری های جدیدش دارد و سعی دارد غیر از پرچمداران، ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

گزارشات زیادی برای گوشی‌های جدید سری گلکسی A و M منتشر شده و به نظر می رسد کمپانی کره‌ای برنامه‌ی از پیش نوشته شده‌‌ای برای سری های جدیدش دارد و سعی دارد غیر از پرچمداران، بقیه کاربران بازار را هم پوشش دهد. اکنون جزئیاتی زیادی از سامسونگ گلکسی A50 در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این موبایل نیز به نسبت قیمتش، قابلیت‌های مطلوبی را نیز در اختیار دارد.

بر اساس گزارشات جدید، گلکسی A50 قرار است از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده کند و یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین اصلی برایش در نظر گرفته شده است.

درست است که این ظرفیت باتری برای برخی از کاربران، ویژگی مطلوبی به شمار می‌آید اما پیش از این شایعاتی درباره‌ی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M20 منتشر شده که انتظار کاربران را از این شرکت کره‌ای بالا برده است.

گفته شده که گلکسی A50 از چیپست اگزینوس 9610 استفاده می‌کند که به سری هفتم چیپست‌های سامسونگ تعلق دارد و از چهار هسته‌ی کورتکس A73 به همراه چهار هسته‌ی A53s دیگر بهره می‌برد. همچنین این موبایل از ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و به صورت پیش فرض، از سیستم عامل اندروید 9 پای پشتیبانی خواهد کرد.

همین مسئله تاریخ رونمایی یا عرضه‌ای احتمالی برای این تلفن هوشمند مشخص می‌کند چرا که اصولاً سامسونگ عادت دارد با عرضه پرچمدارانش، پشتیبانی از نسخه‌ی جدید سیستم عامل اندروید را فراهم نماید. از این رو احتمال معرفی و عرضه‌ی گلکسی A50 پس از عرضه خانواده گلکسی اس 10 محتملتر است.

از دیگر مشخصات احتمالی لور رفته از این تلفن هوشمند می‌توان به قابلیت شار وایرلس و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره نمود. بدین ترتیب کاربران تا پایان نیمه‌ی ابتدایی سال ۲۰۱۹ میلادی می توانند شاهد عرضه این میان رده باشند و چنین موبایلی را سریعاً خریداری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی