ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰ لایت
تکنولوژی

پشتیبانی گلکسی اس ۱۰ لایت از شارژ بی‌سیم بر اساس تصویر جدید

گلکسی اس ۱۰ لایت علی رغم پسوندی که یدک می کشد، به عنوان موبایلی قدرتند با سخت افزار به‌روز راهی بازار می شود و بر اساس رندرهای جدید ظاهرا به طراحی قابل قبول نیز مزین ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

گلکسی اس ۱۰ لایت علی رغم پسوندی که یدک می کشد، به عنوان موبایلی قدرتند با سخت افزار به‌روز راهی بازار می شود و بر اساس رندرهای جدید ظاهرا به طراحی قابل قبول نیز مزین خواهد شد.

در این رندر جدید که توسط افشاگر توییتری معروف IceUniverce به رسانه راه یافته، گلکسی اس ۱۰ لایت از نمایشگر اولد تختی بهره می برد که بالای گوشه سمت راست آن میزبان یک حفره مدور است. بر خلاف رندرهایی که قبلا از این گوشی دیده بودیم، حاشیه های نمایشگر یکدست نبوده و در قسمت های بالا و پایین کمی ضخیم‌تر از کناره ها به نظر می رسد. گلکسی اس ۱۰ لایت

در این تصویر تنها دو کلید کنترل صدا در لبه سمت چپ دیده می شوند اما کلیدهای پاور و بیکسبی نمایان نیستند و احتمالا سامسونگ آنها را در لبه سمت راست تعبیه کرده است. از ویژگی های دیگر می توان به درگاه USB C و عدم حذف جک هدفون ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد که خبر خوبی برای کاربران به شمار می رود.

جدای از طراحی ظاهری مهمترین نکته این تصویر قرار داشتن گوشی روی پد شارژی است که از پشتیبانی ارزانترین پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ از فناوری شارژ بی سیم حکایت دارد. Ice Universe پیش از این مدعی شده بود که سامسونگ در حال توسعه فناوری شارژ سریع جدیدی است و ظاهرا گلکسی اس ۱۰ نخستین موبایل بهره مند از این فناوری خواهد بود.

از دیگر مشخصات مورد انتظار نسخه لایت باید دوربین اصلی دوگانه با قابلیت عکسبرداری با کیفیت در شب، دوربین سلفی تک سنسوره و پشتیبانی از فناوری شارژ معکوس برای تامین انرژی دستگاه های دیگر اشاره کرد.

انتظار می رود گلکسی اس ۱۰ لایت در کنار مدل های معمولی، پلاس و سازگار با شبکه 5G اول فروردین ماه معرفی شده و کمتر از سه هفته پس از آن به بازار راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی