ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل فیت با یک چالش ورزشی سی روزه به استقبال سال 2019 می‌رود

از کم کردن پراکندگی توزیع نسخه‌های مختلف اندروید گرفته تا افزایش فروش دیوایس‌های پیکسل و به‌روزرسانی ساعت‌های هوشمند Wear OS، به نظر می‌رسد که گوگل برای سال جدید میلادی برنامه‌های زیادی دارد. یکی از اهداف ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

از کم کردن پراکندگی توزیع نسخه‌های مختلف اندروید گرفته تا افزایش فروش دیوایس‌های پیکسل و به‌روزرسانی ساعت‌های هوشمند Wear OS، به نظر می‌رسد که گوگل برای سال جدید میلادی برنامه‌های زیادی دارد.

یکی از اهداف بسیار ساده و قابل دسترس برای گوگل در سال 2019، تبدیل پلتفرم گوگل فیت به یک پایشگر سلامتی ضروری و ابزاری تشویق‌کننده به ورزش برای کاربران اندروید و Wear OS خواهد بود.

گوگل فیت به تازگی و با دریافت یک به‌روزرسانی، مجددا از نو طراحی شده و ظاهر و رابط کاربری‌اش به طور کامل دگرگون شده است. همچنین اپلیکیشن از گوگل فیتیک چالش ورزشی 30 روزه هم رونمایی کرده که با انجام آن بتوانید از همین ابتدای سال جدید میلادی برای داشتن بدنی سالم و بانشاط برنامه‌ریزی کنید.

امکان شرکت در این چالش از همین امروز فراهم شده، اما فعالیت‌ها به طور رسمی از اول ژانویه آغاز می‌شوند. از این روز به بعد، باید نهایت تلاش خود را به کار ببندید که بیشترین Heart Point های ممکن را در این چالش ورزشی بدست بیاورید. بعدا می‌توانید نتایج خود را در یوتیوب و اینستاگرام با هشتگ GetFitWithGoogle# نیز به اشتراک بگذارید.

اگر چه هنوز اعطای جایزه در این چالش مشخص نیست، اما ارزشمندترین پاداشی که از شرکت در آن دریافت می‌کنید بدون شک رسیدن به تناسب اندام و در پیش گرفتن یک سبک زندگی سالم خواهد بود. گفتنی است که در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن، گرفتن Heart Point ها ساده‌تر از همیشه شده و تقریبا با هر فعالیتی که بتواند قلب را به تپش بیندازد می‌توانید امتیاز کسب کنید.

از کوهنوردی گرفته تا دویدن و دوچرخه‌سواری و ورزش‌های فصلی مثل اسکی و اسنوبورد، هر چه فعالیت ورزشی‌تان شدیدتر باشد Heart Point های بیشتری می‌گیرید و در چالش 30 روزه جایگاه بهتری در جدول کسب خواهید کرد.

در مجموع امید می‌رود که این چالش فقط به سی روز نخست سال 2019 محدود نبوده و در طول سال ادامه داشته باشد، چرا که اپلیکیشن اندروید و Wear OS گوگل فیت در مقایسه با همتایانش برای اپل واچ و فیت بیت وضعیت چندان جالبی ندارد و در حال حاضر کاربرانش با اعطای امتیاز 3.8 به این اپ در پلی استور، مشخصا خیلی از عملکرد آن رضایت ندارند.

Google Fit

Google Fit

سازنده: گوگل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی