ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساندبارهای جدید ال جی روی هوش مصنوعی متمرکز خواهند بود

زمان زیادی تا آغاز رویداد CES نمانده و به همین مناسبت کمپانی ال جی اعلام کرده که قصد رونمایی از ساندبار های جدید خود طی این رویداد را دارد. این کمپانی کره‌ای اعلام کرده که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

زمان زیادی تا آغاز رویداد CES نمانده و به همین مناسبت کمپانی ال جی اعلام کرده که قصد رونمایی از ساندبار های جدید خود طی این رویداد را دارد. این کمپانی کره‌ای اعلام کرده که برای رسیدن به بالاترین حد از کیفیت، بازهم با کمپانی شناخته شده مریدین آدیو همکاری خواهد کرد.

ال جی می ‌گوید که ساندبار جدیدش می‌توانند دو کانال صوتی را بدون هرگونه افت کیفیتی به چند کانال تبدیل کرده و تجربه‌ای طبیعی را ارائه دهند. ساندربارهای پرچمدار ال جی مانند SL9 و SL10 هم از استانداردهایی مثل Dolby Atmos و DTS:X هم پشتیبانی خواهند کرد تا پخش همه‌جانبه صدا به سطح کیفی نفس‌گیری برسد.

ساندبار ال جی

یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی این ساندبارها پشیبانی از دستیار صوتی گوگل خواهد بود که کارکرد آن شباهت زیادی به محصولات سال گذشته برند تینکیو ال جی دارد.

در همین راستا، کیم‌ دائه چول مدیر بخش کسب و کار صوتی و تصویری اعلام کرده که آن‌ها قصد دارند با ساندبارهای جدید خود سطح جدیدی از کیفیت صدا و تعامل با هوش مصنوعی را ارمفان خواهد آورد.

به نظر می‌رسد که ساندبارهای مجهز به دستیار صوتی هوشمند بخشی از آینده خانه‌های مدرن در آینده‌ای نزدیک خواهند بود. پیش از این هم گوگل با همکاری کمپانی JBL دستگاهی ترکیبی را معرفی کرد که کارکردهای یک ساندبار را با دستیار صوتی هوشمند گوگل ترکیب کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alpha smarthome
    alpha smarthome | ۹ دی ۱۳۹۷

    واقعا برای تکنولوژی جایگزینی نیست.?

مطالب پیشنهادی