ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انفجار گوشی
تکنولوژی

انفجار آیفون XS Max در جیب یک کاربر

فردی آمریکایی پس از انفجار موبایل گرانبهایش به دنبال شکایت از اپل است. موبایل های جدید گاهی دچار مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری می شوند اما انفجار پرچمداری که تنها سه هفته از خرید ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

فردی آمریکایی پس از انفجار موبایل گرانبهایش به دنبال شکایت از اپل است.

موبایل های جدید گاهی دچار مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری می شوند اما انفجار پرچمداری که تنها سه هفته از خرید آن سپری شده موردی نیست که بتوان با سادگی از آن کنار عبور کرد.

اخیرا فردی آمریکایی به نام «جاش هیلارد» مدعی شده که آیفون XSMax او بدون هیچ دلیل خاصی و زمانی که در جیبش قرار داشته ناگهان شروع به داغ شدن کرده و سپس دودهای سبز و زرد از آن خارج شده است. در مدت کوتاهی افزایش حرارت گوشی باعث انفجار و آتش گرفتن آیفون XS Max شده است. علی رغم خاموش کردن سریع گوشی کاملا از بین رفته و دیگر قابل استفاده نیست. انفجار گوشیاین حادثه با توجه به حجم باتری و دیگر قطعات الکترونیکی آن می تواند صدمات جدی را برای کاربر بخت برگشته به دنبال داشته باشد اما این کاربر خوش شانس جان سالم به در برده است.

اگرچه انفجار گوشی به هیلارد صدمه جسمی نزده اما وی به خاطر استنشاق دودهای خارج شده از آن تا حدودی احساس ناراحتی کرده و حالا قصد شکایت از اپل به خاطر آسیب فیزیکی و روانی ناشی از این حادثه را دارد. یکی از دلایلی که وی را مصمم به شکایت کرده این است که در پی تماس های مکرر با نمایندگی های آیفون و مکالمه تلفنی یا حضوری با آنها تنها خسارتی که به وی پیشنهاد شده تعویض گوشی با نسخه ای جدید عنوان شده است.

تا زمانی که مساله توسط اپل یا مراجع ذی صلاح مورد بررسی قرار نگیرد نمی توان با اطمینان دلیل آن را بیان کرد چرا که تا کنون هیچ گزارشی از انفجار آیفون های سال جاری منتشر نشده است، هرچند مدتی قبل یک آیفون X هم با مشکل مشابهی مواجه شده بود.

 

تماشا کنید: انفجار چندین مرتبه باتری لپ تاپ دل

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • emad rahimi
    emad rahimi | ۹ دی ۱۳۹۷

    بعد نوت 7رو مسخره می کردن?

    • min
      min | ۹ دی ۱۳۹۷

      اولا اپل این خبر رو تایید نکرده،
      دوما خوب یادمه که بیشتر کشور ها ورود “همه” گوشی های سامسونگ رو به داخل هواپیماها ممنوع کردن! فکرشو بکن!!!!!!?

      • mchkzdgn
        mchkzdgn | ۹ دی ۱۳۹۷

        فکرشو بکن دروغگویی کار خوبی نیست یادت ندادن دروغ نگی؟

    • mohammad ghorbani
      mohammad ghorbani | ۹ دی ۱۳۹۷

      خدایی این یک مورد رو با موارد زنجیره ای نوت ۷ مقایسه میکنی ؟! موارد تک و توک برای هر شرکتی میتونه پیش بیاد. اگه همین الان یکی از بالارده های سامسونگ هم منفجر شه نمیشه گفت همشون همینطوری هستن. تعداد کم توی این تولید زیاد منطقی هستش.

مطالب پیشنهادی