ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سال ۲۰۱۸ میلادی به روایت گو پرو با کیفیت 4K [تماشا کنید]

سال ۲۰۱۸ میلادی به سالی تبدیل شد که ویدیو‌هایی پر از تکان و بی کیفیت به طور کلی حذف شده‌اند. این را من نمی‌گویم، سازندگان دوربین گو پرو چنین ادعایی دارند. به همین دلیل آنها ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

سال ۲۰۱۸ میلادی به سالی تبدیل شد که ویدیو‌هایی پر از تکان و بی کیفیت به طور کلی حذف شده‌اند. این را من نمی‌گویم، سازندگان دوربین گو پرو چنین ادعایی دارند. به همین دلیل آنها سعی کردند با تولید و انتشار ویدیویی از برترین تصاویر ضبط شده با استفاده از دوربین‌های گو پرو، ادعای خود را اثبات کنند. لحظات زیبا، موسیقی عالی، تدوین فوق العاده و از حق نگذریم توانایی‌های منحصر به فرد دوربین‌های گو پرو موجب شده که با یکی از به یاد ماندنی ترین ویدیو‌های شبکه اجتماعی یوتیوب طرف باشیم. ( اگر می‌خواهید ویدیو اصلی را با کیفیت 4K مشاهده کنید، بهتر است به وبسایت رسمی گو پرو سر بزنید.)

در این ویدیو هر آنچه تصورش را بکنید انتظارتان را می‌کشد، از ویدیو‌های همیشگی ورزش‌های پر هیجان همچون اسکی، موج سواری، موتور سواری و ... تا صحنه‌هایی منحصر به فرد که مطمئنا پیش از محبوبیت دوربین‌های گو پرو بعید بود ثبت شوند. همانطور که همین شرکت مدعی شده، دیدن این تصاویر را مدیون تولید این دوربین‌ها هستیم چرا که زیر این ویدیو با حروف درشت نوشته شده؛

«تمامی محتوایی که مشاهده می‌کنید توسط دوربین‌های گو پرو ثبت شده است.»

البته این ویدیو به تصاویر هیجان انگیز ورزش‌های مختلف محدود نمی‌شود و شاهد محتوای خاصی هستیم که شاید تنها آنها را در این ویدیو می‌توانستیم مشاهده کنیم. از میان آنها می‌توان به روپایی زدن حین چترسواری، فرار از دست پلیس با پریدن داخل استخری در دو طبقه پایین‌تر اشاره نمود.

علاوه بر این اگر کمی با دقت‌تر و نگاهی تخصصی‌تر، ویدیوی‌ اشاره شده را مشاهده کنیم، متوجه می‌شویم که جزئیات و ریزه‌کاری‌های زیادی برای ساختش در نظر گرفته شده است. تدوین بدون نقص بسیاری از تصاویر شبیه به هم، ایجاد حس تقلید، برش‌های محتوای مشابه (از لحاظ حرکت دوربین) و هماهنگی کامل آنها با هر نت موسیقی (که منحصراً برای این ویدیو دوباره تنظیم شده) موجب می‌شود که لحظات نابی جلوی چشم مخاطب شکل بگیرد. حال شاید موجب نشود همانند چتر باز اول ویدیو، فریادمان به آسمان بکشد اما مسلماً نگاه تحصین برانگیزی در چهره مان نقش خواهد بست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Tiger
    Tiger | ۹ دی ۱۳۹۷

    توروخدا مردم کشورهای دیگه رو ببین چه حالی با خودشون و تفریحاتشون می کنند،بعد من جوان هم نشستم تو خونه و نمیدونم از بیکاری و بی تفریحی چکار کنم،تنها چیزی که ذره ای امید تو دلم ایجاد می کند،سرنگونی هر چه زودتر اونایی که موجب بدبختی ما جوونای ایرانی شدند.

  • min
    min | ۹ دی ۱۳۹۷

    لامصب این گو‌پرو چکار میکنه!
    واقعا عالیه?

مطالب پیشنهادی