ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسمارت تی وی های ۲۰۱۹ سامسونگ امکان اتصال به هر گجتی را خواهند داشت

چندی پیش مشخص سامسونگ برنامه خاصی برای اسمارت تی وی های ۲۰۱۹ خود در نظر گرفته و قصد دارد بار دیگر تلویزیون هوشمند را به مرکز سرگرمی‌ های خانگی خود بدل کند. حال قابلیت جدیدی به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

چندی پیش مشخص سامسونگ برنامه خاصی برای اسمارت تی وی های ۲۰۱۹ خود در نظر گرفته و قصد دارد بار دیگر تلویزیون هوشمند را به مرکز سرگرمی‌ های خانگی خود بدل کند. حال قابلیت جدیدی به نام Remote Access یا دسترسی از راه دور به آنها اضافه شده و بدین وسیله، اسمارت تی وی های ۲۰۱۹ سامسونگ امکان اتصال به هر گجتی را خواهند داشت.

بدین ترتیب کاربر می‌تواند محتویات مختلف تمامی گجت‌های هوشمند خود را در صفحه تلویزیون مشاهده کند. علاوه بر این،همانطور که پیشتر گفته شده بود، این تلویزیون‌ها از موس و کیبورد پشتیبانی خواهند کرد.

این دو ویژگی جدید موجب می‌شود که کاربر بتواند در هر نقطه از خانه، کارهای خود در تبلت یا گوشی را داخل صفحه تلویزیون مشاهده کند و در صورت نیاز تغییراتی روی آنها ایجاد کرده یا فعالیتش را ادامه دهد.

قابلیت جدید بکار رفته در اسمارت تی وی های ۲۰۱۹ سامسونگ به ویژگی گوگل کروم‌کست شباهت زیادی دارد اما کمپاین کره‌ای سعی کرده از آن ایده گرفته و قابلیت تلویزیون‌های هوشمندش را بهینه سازی کند.

با قابلیت کروم کست کاربر می‌توانست محتوای دلخواه روی تبلت یا موبایلش را انتخاب کرده و آن را به تلویزیون هوشمند منتقل نمیاد. با این وجود کاربر هنوز مجبور بود که با استفاده از گجت قبلی تمامی تغییرات را ایجاد کند.

تفاوت سیستم دسترسی از راه دور سامسونگ این است که کاربر می‌تواند به محتوای تمامی گجت‌های هوشمندش، دسترسی مستقیم داشته باشد و اسناد یا طرح‌های متنوع قرار گرفته در تبلت را روی نمایشگر تلویزیون مشاهده کند.

همچنین قادر است با استفاده صفحه کلید، ماوس یا ابزار‌های طراحی دیگر، تغییراتی در طرح‌ها یا اسناد موردنظر ایجاد کرده و سپس آن را دخیره نماید. این مسئله می تواند  تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ را به بهترین گزینه نه تنها برای استفاده خانگی بلکه به عنوان نمایشگری برای اتاق‌های کنفرانس نیز بدل کند و تمامی کارکنان بتوانند با استفاده از آنها جلسات مفیدتری برگزار گنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ALI Labbaf
    ALI Labbaf | ۹ دی ۱۳۹۷

    تلوزیون اسمارت سامسونگ داریم حتی نمیشه باهاش به صورت زنده ویدیو تماشا کرد فقط و فقط میشه از برنامه ایو استفاده کرد ولی اگه بخواید از یه سایت دیگه مثل آپارات ویدیو ببینید نمیشه واسه همین اگه میخواید اسمارت تی وی بگیرید یا اندروید بگیرید یا یه چی بگیرید فقط از کست پشتیبانی کنه وگرنه اون قسمت اسمارتش عملا بی فایدس?

مطالب پیشنهادی