ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه‌ی سال ۲۰۱۹ هواوی Y7 پرو رسماً معرفی شد؛ موبایلی اقتصادی با قابلیت تشخیص چهره

همه می دانیم که هواوی قصد دارد دومین برند برتر تولید کننده‌ی تلفن هوشمند لقب گیرد و دستاورد جدیدی به نام خود ثبت کند. از این رو تنها چند روز پس از معرفی رسمی هواوی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

همه می دانیم که هواوی قصد دارد دومین برند برتر تولید کننده‌ی تلفن هوشمند لقب گیرد و دستاورد جدیدی به نام خود ثبت کند. از این رو تنها چند روز پس از معرفی رسمی هواوی پی اسمارت 2019 با بریدگی قطره‌ای نمایشگرش، حالا نوبت به برادرش یعنی نسخه‌ی ۲۰۱۹ هواوی Y7 پرو رسیده تا از آن رسماً در ویتنام رونمایی شود.

شباهت بین این دو گوشی به قدری زیاد است که اگر کسی نداند با کدام گوشی طرف است، نمی تواند این دو را از یکدیگر تشخیص دهد. با این وجود دو تلفن هوشمند یاد شده در جزئیات بسیاری با هم تفاوت اساسی دارند.

نسخه‌ی ۲۰۱۹ هواوی Y7 پرو از یک صفحه نمایش ال سی دی ۶.۲۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن HD پلاس استفاده می‌کند. همچنین یک چیپست اسنپدراگون 450 نقش پردازش را در این موبایل بر عهده دارد و به همین منظور ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برایش در نظر گرفته شده است.

موبایل اقتصادی یاد شده از آرایه‌ی دوربین دوگانه‌‌ای متشکل از یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۸ و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی بهره می برد. همچنین یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگرش تعبیه شده که نقش دوربین سلفی را ایفا می‌کند.

این گوشی به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید اوریو به همراه رابط کاربری EMUI 8.2 پشتیبانی می‌کند و یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت، وظیفه تامین انرژی را بر عهده گرفته است.

نکته قابل توجه و جالب درباره‌ی نسخه‌ی ۲۰۱۹ هواوی Y7 پرو این است که اثری از سنسور اثر انگشت روی بدنه‌ی آن به چشم نمی‌خورد و خبری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم نیست.

به همین دلیل کمپانی سازنده مجبور شده که قابلیت تشخیص چهره‌‌ای در این موبایل اقتصادی تعبیه کند. البته الگو‌های بکار رفته در آن، اصلاً شباهتی به مدل‌های پیشرفته‌ی تکنولوژی احراز هویت چهره ندارد و مدلی ابتدایی به شمار می‌رود.

به هر حال نسخه‌ی ۲۰۱۹ هواوی Y7 پرو قرار است در دو رنگ مشکی و آبی عرضه شود و کاربران می‌توانند از ۱۵ دی ماه با پرداخت هزینه‌ای ۱۷۰ دلاری آن را خریداری نمایند.

 

بررسی ویدیویی دیجیاتو: گوشی اقتصادی هواوی Y7 پرایم 2018 [تماشا کنید]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی