ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا 9 پیور ویو
تکنولوژی

انتشار ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 9 پیور ویو پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

در چند ساعت اخیر اطلاعات متعددی از نوکیا 9 پیور ویو، پرچمدار آتی شرکت HMD منتشر شده است که برخی از امکانات آن از جمله حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را تأیید می کند. بر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۵۵

در چند ساعت اخیر اطلاعات متعددی از نوکیا 9 پیور ویو، پرچمدار آتی شرکت HMD منتشر شده است که برخی از امکانات آن از جمله حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را تأیید می کند.

نوکیا 9 پیور ویو

بر اساس تصاویری که چند ساعت قبل توسط افشاگر مشهور دنیای فناوری، ایوان بلس منتشر شده بود نوکیا 9 پیور ویو با نشان زایس در کنار لنزهای دوربین 5 گانه همراه شده و خبری از بریدگی نمایشگر نیست. به نظر می رسد حسگر اثر انگشت گوشی هم در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

در ویدیوی تبلیغاتی رسمی که پیش از رونمایی از این گوشی در ژانویه 2019 از این گوشی منتشر شده علاوه بر تأیید موارد بالا به برخی جزئیات دیگر هم اشاره شده است.

نوکیا 9 پیور ویو از قابلیت ثبت تصاویر پرتره بهره می برد و می توان میزان بوکه تصاویر (محو شدن پس زمینه) را به دلخواه تغییر داد. علاوه بر این امکان تغییر نقطه فوکوس پس از ثبت عکس فراهم شده است. گوشی پرچمدار آتی نوکیا به نوعی قابلیت تصویر در شب مجهز شده و آن گونه که در ویدیو ادعا می شود امکان ثبت تصاویری تا 10 برابر روشن تر در مقایسه با گوشی های هوشمند معمول فراهم شده است.

دوربین اصلی 5 گانه هم امکان ثبت تصویر با تمامی آنها به طور همزمان را فراهم می کند. در جلو اما شاهد یک نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن 2K یا به عبارتی QHD از نوع PureDisplay هستیم که از استاندارد تصویر HDR10 پشتیبانی می کند.

چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 6 گیگابایت رم به این گوشی نیرو می دهد و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. نوکیا 9 پیور ویو همچنین از فناوری شارژ بیسیم Qi (با تلفظ «چی») پشتیبانی می کند و با اندروید وان (بر اساس اندروید 9) همراه شده است.

انتظار می رود پرچمدار جدید نوکیا در اواخر ژانویه 2019 (اوایل بهمن ماه) به طور رسمی معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Javid Javdani
    Javid Javdani | ۱۲ دی ۱۳۹۷

    از مقالات آقای علی باقر زاده همیشه لذت بردم .متشکرم .

  • آریا
    آریا | ۱۱ دی ۱۳۹۷

    خیلی هم عالی. سگش می ارزه به هواوی

مطالب پیشنهادی