ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فردی با اسلحه پلاستیکی کنسول NES از بانک سرقت کرد

فردی در شهر ارموسییو کشور مکزیک با استفاده از اسلحه پلاستیکی کنسول NES دست به سرقت مسلحانه از بانک زد. بعد از پایان گرفتن سرقت، کارکنان بانک با پلیس تماس گرفتند که پلیس شهر بعد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

فردی در شهر ارموسییو کشور مکزیک با استفاده از اسلحه پلاستیکی کنسول NES دست به سرقت مسلحانه از بانک زد.

بعد از پایان گرفتن سرقت، کارکنان بانک با پلیس تماس گرفتند که پلیس شهر بعد از حضور در محل سرقت متوجه شد که اسلحه سارق در واقع تفنگ پلاستیکی کنسول NES بوده است!

او این تفنگ دوست داشتنی را با استفاده از نوار چسب پوشانده و همان‌طور که در عکس زیر می‌بینیم، این تفنگ در این حالت، ظاهری شبیه به یک اسلحه جدی دارد. رخ دادن این سرقت جدا از خنده‌دار بودن کل ماجرا یک نکته مثبت هم دارد و حداقل، حضور این اسلحه تقلبی باعث شده تا کسی آسیب نبیند.

کنسول NES

این فرد سارق با استفاده از نوار چسب به خوبی روی اسلحه را پوشانده و تنها می‌توان از روی ماشه قرمز NES Zapper را تشخیص داد. این فرد احتمالا از گیمرهای‌ دهه هشتاد میلادی بوده که روزگار مطابق با میلش پیش نرفته و مجبور شده تا از گجت‌های قدیمی خود برای سرقت از بانک استفاده کند. شاید اگر بین کارکنان بانک یک گیمر قدیمی وجود داشت، این سرقت شکل نمی‌گرفت.

این سارق در حال حاضر به خاطر ۱۵ جرم دیگر نیز تحت تعقیب پلیس قرار دارد و هنوز مشخص نیست که برای انجام چه تعدادی از این جرم‌ها از گجت‌های گیمینگ خود استفاده کرده است. بنابراین، دفعه بعدی که گرفتار یک سرقت مسلحانه شدید، با دقت به دست‌های سارق نگاه کنید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Abbas_Amoohashemi
    Abbas_Amoohashemi | ۱۰ دی ۱۳۹۷

    وقتی نقشت رو خوب بازی کنی و دیگران صدای محکم و رسات رو بشنون و چهره مصمم و جدیت رو ببینن ، اون وقته که دروغت رو اکثر افراد باور خواهند کرد!

مطالب پیشنهادی