ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بعد از مشکل اینترنت دیتا، iOS 12.1.2 به یک باگ جدید گرفتار شده است

ظاهرا مشکلات iOS 12.1.2 تمامی ندارند. بعد از شکایت خیل گسترده‌ای از کاربران که هفته گذشته با نصب این آپدیت به مشکلاتی در اینترنت دیتا برخورد کرده بودند، حالا نوبت آن رسیده که اپل با مشکل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

ظاهرا مشکلات iOS 12.1.2 تمامی ندارند. بعد از شکایت خیل گسترده‌ای از کاربران که هفته گذشته با نصب این آپدیت به مشکلاتی در اینترنت دیتا برخورد کرده بودند، حالا نوبت آن رسیده که اپل با مشکل دیگری دست و پنجه نرم کند.

در حالی که میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا مشغول به‌روزرسانی آیفون و آیپدهای خود به iOS 12.1.2 هستند، اخیرا مشخص شده که این آپدیت می‌تواند اتصال وای فای بعضی دیوایس‌ها را از کار بیندازد. نکته بد اینکه هنوز مشکل اینترنت دیتای بسیاری از کاربران برطرف نشده و حالا اضافه شدن این مشکل جدید، آیفون آن‌ها را عملا به یک وسیله بی‌مصرف و گران‌قیمت تبدیل کرده است.

درست مثل مشکل قبلی، مشکل جدید هم به کاربران یک کشور خاص محدود نیست و از شکایات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی می‌توان دریافت که ساکنان تقریبا تمام قاره‌ها (شامل آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا و آسیا) با چنین معضل بزرگی مواجه شده‌اند. هر چند از حجم توییت‌ها به نظر می‌رسد که کاربران آمریکایی بیش از سایرین با مشکل قطعی وای فای مواجه شده باشند.

کاربران خشمگین از این موضوع از کشورهایی نظیر مالزی، هندوستان، دانمارک، کلمبیا، مصر و فیلیپین با منشن کردن حساب کاربری AppleSupport@ در توییتر، خواستار رسیدگی به این مشکل شده‌اند. با این وجود اپل باز هم مثل مشکل اینترنت دیتا، به سکوت بسنده کرده و صرفا به بعضی کاربران در توییتر پاسخگو بوده است.

اپل در حال حاضر مشغول تست بتای iOS 12.1.3 است که یک آپدیت رفع باگ به حساب می‌آید. با توجه به حجم عظیم شکایات مطرح شده در مورد iOS 12.1.2 شکی نیست که کوپرتینویی ها باید هنگام عرضه نسخه نهایی iOS 12.1.3 رفع مشکلات اینترنت دیتا و وای فای را در بالاترین اولویت خود قرار بدهند.

با توجه به مشکلات نسخه iOS 12..1.2، توصیه شده که فعلا دست نگه داشته و تا ارائه راه حل از سوی اپل این به‌روزرسانی را دریافت نکنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • rahim_۱
    rahim_۱ | ۱۰ دی ۱۳۹۷

    این مشکلات بیشتر تو دیجیاتو پیدا میشه !

  • hesam0bad0
    hesam0bad0 | ۱۰ دی ۱۳۹۷

    من مجبور بودم برا مزخرف بودن فيس تايم ابديت كنم ولي خداروشكر تا الان مشكلي نداشته

  • iMori
    iMori | ۱۰ دی ۱۳۹۷

    من که آپدیت کردم دوشواری ندارم باز خوبه این مشکلات عجیب غریب توی ایران رخ نمیده وگرنه رسما سرویس بودیم باز اونجا اپل استوری هست خر اپل رو بگیرن گوشی رو عوض کنن چیزی شد!

مطالب پیشنهادی