ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی برترین هافبک‌های PES 2019

برای رسیدن به پیروز در بازی‌های ورزشی علی الخصوص فوتبال و عناوینی مانند PES یا فیفا، شناخت بازیکنان و قابلیت‌های آنان از اهمیت بالایی برخوردار است. درواقع بر اساس همین شناخت است که می‌توانید نقاط ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

برای رسیدن به پیروز در بازی‌های ورزشی علی الخصوص فوتبال و عناوینی مانند PES یا فیفا، شناخت بازیکنان و قابلیت‌های آنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

درواقع بر اساس همین شناخت است که می‌توانید نقاط ضعف ترکیب رقیب را متوجه شوید و براساس آن ترکیب خودتان را تغییر دهید. امسال PES 2019 نسبت به سال‌های گذشته یک قدم به ارائه تجربه‌ای نزدیک‌تر به واقعیت نزدیک شده.

بر همین اساس باید نگاه جدی‌تری به بازیکنان خود داشته باشید و تلاش کنید تا خطوط ترکیب خود را با استفاده از بهترین بازیکنان بچینید تا نقاط ضعفتان پوشیده شود. داشتن یک خط دفاعی مستحکم می‌تواند نجات بخش باشد و در بسیاری از مواقع به سادگی نتیجه بازی را به نفع شما نگه دارد.

در این مطلب که از سری مقالات آموزش PES 2019 است، قصد داریم تا به طور خلاصه‌وار به معرفی 10 هافبک برتر بازی PES 2019 بپردازیم.

10- آرتور ویدال (Arthuro Vidal)


معرفی برترین هافبک‌های PES 2019

ویدال از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست و همزمان شاهد کاهش یک امتیازی قدرت خود در PES 2019 بود.

هافبک 31 ساله شیلیایی تیم بارسلونا که توانسته عملکرد قابل قبولی در این تیم داشته باشد این بار با امتیاز 87 وارد PES 2019 شده است. این هافبک میانی به خوبی می‌تواند استراتژی Box to Box را در زمین پیاده کند.

ویدال یک دونده پرقدرت و خستگی ناپذیر است و میزان استامنیای او 90 است تا به خوبی بتوانید از او برای تعقیب توپ در میانه میدان استفاده کنید. امتیاز توپ ربایی و دقت پاس ویدال نیز +80 است و به همین خاطر برای امور تدافعی یا تهاجمی گزینه مناسبی تلقی می‌شود.

9- تیاگو آلکانتارا (Thiago Alcantara)


هافبک 27 ساله اسپانیایی که در بایرن مونیخ توپ می‌زند می‌تواند رویای کمربند میانی هر تیمی در PES 2019 باشد.

دقت پاس تیاگو در PES 2019 خارق العاده است و در این قسمت این بازیکن امتیاز 90 را از آن خود کرده است. همچنین امتیاز 92 برای مهارت دریبل زدن او موجب می‌شود تا این بازیکن در فاز حمله بتواند عملکرد تاثیر گذاری داشته باشد.

تیاگو در زمینه نگه‌داری توپ نیز امتیاز بالایی دارد و به همین خاطر یکی از بهترین گزینه‌های بازی برای پیاده کردن استراتژی نگه داشتن توپ در میانه میدان محسوب می‌شود.

8- مسوت اوزیل (Mesut Ozil)


هافبک بازیساز و خلاق تیم ملی آلمان و آرسنال با کاهش یک امتیاز و میانگین امتیاز 87 باز هم یکی از بهترین هافبک‌های PES 2019 است.

اوزیل یک هافبک تهاجمی است که در حین بازی در پست وینگر می‌تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد. این هافبک 30 ساله با دقت پاس 90 و مهارت دریبل کردن 88 می‌تواند تاثیر به سزایی بر روند حملات شما داشته باشد.

7- جیمز رودریگز (James Rodriguez)


انتقال جیمز رودریگز از رئال مادرید به بایرن مونیخ موجب پیشرفت این بازیکن شد.

جیمز افزایشی دو امتیازی به خود دیده و در PES 2019 با میانگین امتیاز 87 به کار خود ادامه می‌دهد. امتیاز 87 دقت پاس و 85 برای مهارت دریبل زدن موجب شده تا این هافبک کلمبیایی یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در PES 2019 برای ارتقاء کیفی خط هافبک محسوب شود.

جیمز می‌تواند عملکرد بسیار مثبتی در حملات بازی داشته باشد و به عنوان یک تمام کننده قدرتمند و گل‌زن شناخته می‌شود.

6- کریستین اریکسن (Christian Eriksen)


اریکسن در PES 2019 دارای میانگین امتیاز 87 است و استایل Box to Box را به خوبی در زمین پیاده می‌کند.

برحسب همین خصوصیات مثبت شامل دقت پاس 89، مهارت دریبل 85 و قدرت حمل توپ بالا اریکسن 26 ساله یکی از برترین هافبک‌های PES 2019 محسوب می‌شود. دقت بالای ضربات اریکسن موجب می‌شود این بازیکن خارج از محوطه جریمه بسیار خطرناک باشد.

همین قابلیت تمام کنندگی بالا را می‌توان یکی از دلایلی دانست که اریکسن قابلیت بازی به عنوان دومین مهاجم را نیز دارد.

5- انگولو کانته (N’Golo Kante)


عملکرد کانته در چلسی و تیم ملی فرانسه آنقدر درخشان بود که امروزه از او به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های تدافعی جهان یاد می‌شود.

کانته 27 ساله دارای دقت پاس 86، مهارت دریبل 80 و قدرت تدافعی 90 است. به خاطر همین آمار و خصوصیات کانته هم در امور تدافعی و هم در امور تهاجمی بسیار تاثیر گذار است.

4- داوید سیلوا (David Silva)


داوید سیلوا میانگین امتیاز 87 خود را به نسبت سال گذشته حفظ کرده و همچنان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان خط میانی منچستر سیتی محسوب می‌شود.

این هافبک 32 ساله اسپانیایی با وجود اینکه دیگر امتیاز بالای 90 ندارد، اما همچنان فوق العاده عمل می‌کند. سیلوا یک بازیساز تمام عیار است و به خوبی می‌تواند مهاجمان تیم را با توپ‌هایی دقیق و حساب شده تغذیه کند.

دقت پاس 93 و مهارت دریبل 89 موجب می‌شود تا سیلوا یکی از بهترین گزینه‌های برای آغاز ضد حمله محسوب شود.

3- لوکا مودریچ (Luka Modric)


برترین بازیکن سال 2018 یعنی لوکا مودریچ در PES 2019 دارای امتیاز 89 است.

هافبک 33 ساله رئال مادرید و تیم ملی کرواسی به خوبی استایل Box to Box را در بازی پیاده می‌کند و با تکیه بر دقت پاس 94 و مهارت دریبل 87 خود می‌تواند شورع کننده یک حمله تمام عیار باشد.

کمربند خط میانی رئال مادرید فوق العاده قدرتمند است و مودریچ یکی از کلیدی‌ترین نفرات آن محسوب می‌شود.

2- تونی کروس (Toni Kroos)


تونی کروس که در دنیای فوتبال به مهندس نیز مشهور است، دارای قابلیت‌های خارق العاده‌ای است که از او یک بازیکن تمام عیار به وجود می‌آورد.

این بازیکن 28 ساله نسبت به سال گذشته دو امتیاز افزایش امتیاز داشته و هم اکنون با امتیاز 90 به کار خود ادامه می‌دهد. تونی کروس بالاترین دقت ارسال پاس (96) در بازی را دارد و به خوبی می‌تواند شروع کننده حملات شما باشد.

کروس رهبر حملات رئال مادرید است و در کنار بازیکنی مثل مودریچ، به خوبی توپ را در میانه میدان بین دیگر بازیکنان پخش می‌کند.

کوین دی بروینه (Kevin De Bruyne)


دی بروینه در کنار تونی کروس بهترین هافبک تهاجمی بازی محسوب می‌شود.

هافبک 27 ساله بلژیکی تیم منچستر سیتی دارای میانگین امتیاز 90 است و امتیازات بالای او مانند دقت پاس 92، کنترل توپ 90 و مهارت دریبل 87 او را تبدیل به یک هیولای تمام عیار در میانه میدان می‌کند.

دی بروینه تنها یک بازیساز نیست و می‌توان از او به عنوان یک تمام کننده تمام عیار نیز یاد کرد. روی قدرت شوت‌های از راه دور دی بروینه حساب کنید چرا که در بسیاری از مواقع ختم به یک گل زیبا می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Solid Snake
    Solid Snake | ۱۰ دی ۱۳۹۷

    داداش عکس سیلوا رو برا کانته گذاشتی

مطالب پیشنهادی