ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا ۹
تکنولوژی

انتشار تصاویر زنده و مشخصات منتسب به نوکیا ۹ با دوربین پنج‌گانه [به‌روزرسانی]

گمانه زنی ها و شایعات قبلی از مجهز شدن نوکیا ۹ به دوبین اصلی پنجگانه حکایت داشتند و حالا تصاویری منتسب به این موبایل منتشر شده که این مساله را تایید می کند. یکی از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۵

گمانه زنی ها و شایعات قبلی از مجهز شدن نوکیا ۹ به دوبین اصلی پنجگانه حکایت داشتند و حالا تصاویری منتسب به این موبایل منتشر شده که این مساله را تایید می کند.

یکی از این تصاویر در اینستاگرام منتشر شده و در آن دوربین پنجگانه، بدنه مرکب از فلز و شیشه، لبه های منحنی و فلش LED به چشم می خورند. کلیدهای کنترل صدا نیز روی لبه راست تعبیه شده اند. گرچه در این تصویر پنل جلو پنهان است اما شایعات قبلی از عدم تعبیه بریدگی در نمایشگر و دوربین سلفی تک سنسوره حکایت داشتند. نوکیا ۹

ناشر این تصویر مدعی شده که نوکیا ۹ به نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن +Full HD و نسبت تصویر ۱۸:۹، چیپست کوالکام ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. به گفته وی تامین انرژی این موبایل از طریق باتری قدرتمند ۴۱۵۰ ملی آمپر ساعتی صورت خواهد گرفت.

تصاویر زنده دیگری نیز از نوکیا ۹ منتشر شده که به پنل جلویی مربوط می شوند. در دوره ای که همه موبایل سازها از شرق تا غرب دنیا روی کاهش بریدگی نمایشگر به هر قیمتی تمرکز کرده اند، توسعه دهندگان نوکیا ۹ زحمت تعبیه بریدگی، دوربین سلفی جهنده یا نمایشگر حفره‌دار را به خود نداده و در نتیجه نمایشگر در محاصره حاشیه هایی قابل توجه به سر می برد.

تنها نکته امیدوار کننده این تصاویر عدم تعبیه کلید فیزیکی است و با توجه اینکه در پنل عقب نیز اثری از این کلید به چشم نمی خورد ممکن است HMD آنرا زیر نمایشگر برده باشد. در سمت راست حاشیه فوقانی لوگوی نوکیا و دوربین سلفی قرار گرفته و در  سمت چپ هم سنسورهای معمولی جا خوش کرده اند.

هنوز تاریخ دقیق معرفی این موبایل مشخص نشده اما ممکن است طی رویداد CEC 2019 که از هجدهم همین ماه شروع خواهد شد.

[تاریخ انتشار خبر اصلی: ۵ دی]

به روزرسانی

ایوان بلس، از افشاگران به نام فناوری در توییتر رندری از نوکیا ۹ را منتشر کرده که پنل پشتی آن میزبان ۵ سنسور تصویربرداری، فلاش LED و سنسور مجاورت است. از مشخصات این سنسورها خبری در دست نیست اما احتمالا توسط زایس تولید می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی