ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مشکل اتصال کاربران ایرانی به سرورهای PES 2019 رفع شد

چند روزی می شود که بعضی از کاربران PES 2019 در اتصال به سرورهای این بازی مشکل داشتند که سرانجام امروز روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌ها اعلام کرد که مشکل اتصال به سرورهای این بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۷

چند روزی می شود که بعضی از کاربران PES 2019 در اتصال به سرورهای این بازی مشکل داشتند که سرانجام امروز روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌ها اعلام کرد که مشکل اتصال به سرورهای این بازی به طور کامل رفع شده است.

به گفته بنیاد ملی بازی‌ها، به نظر می‌رسد که دلیل به وجود آمدن این مشکل از اتصال به آی پی های شرکت گوگل باشد که روی کاربران ایرانی بسته شده‌اند.

در همین راستا، روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای علت طول کشیدن روند رسیدگی به این مشکل را ناشناخته بودن دلیل به وجود آمدن آن ذکر کرده است: «از همان ابتدا که مشکل به وجود آمد با وزارت ارتباطات و شرکت زیرساخت در تعامل بودیم تا بتوانیم پس از ریشه‌یابی مشکل را رفع کنیم. در ابتدا مشخص نبود که اختلال ایجاد شده به دلیل تحریم است یا آن که شبکه اینترنت داخلی باعث ایجاد مشکل شده است. همین مسئله و پیچیدگی‌های زیرساخت اینترنت روند رسیدن به نتیجه را کمی سخت کرده بود.»

ظاهرا مشکلات مربوط به بخش آنلاین بازی PES 2019 روی شبکه ارائه‌دهندگانی چون شاتل، آسیاتک، پارس آنلاین،‌ صبانت، های وب، مخابرات و ایرانسل رفع شده و روند بررسی روی سایر ارائه دهندگان اینترنت هم ادامه دارد. در ضمن کاربران این بازی که هنوز در اتصال به بخش آنلاین PES 2019 مشکل دارند می‌توانند با مراجعه به این پست، آن را با بنیاد ملی بازی‌ها در اشتراک بگذارند.

البته بعضی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی گزارش کرده‌اند که هنوز در تجربه بخش آنلاین PES 2019 با مشکل روبرو هستند. وضعیت شما در اتصال به سرورهای این بازی چیست؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meisam
    Meisam | ۱۴ دی ۱۳۹۷

    چراpes19لایت آنلاین رویps4 نمیشه بازی کرد

مطالب پیشنهادی