ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل تأیید کرد: حالت تاریک رسما به مرورگر کروم برای ویندوز می‌آید

سه هفته پیش بود که گوگل اعلام کرد کار بر روی حالت تاریک (Dark Mode) مرورگر کروم برای مک او اس موهاوی را آغاز کرده است. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رفت که کار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

سه هفته پیش بود که گوگل اعلام کرد کار بر روی حالت تاریک (Dark Mode) مرورگر کروم برای مک او اس موهاوی را آغاز کرده است. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رفت که کار بر روی این قابلیت به طور همزمان برای نسخه ویندوز کروم هم آغاز شده باشد که به گفته منابع خبری خوشبختانه این اتفاق افتاده است.

به گزارش وبسایت TechDows، یکی از مهندسین ارشد گوگل و اعضای تیم کرومیوم به نام Peter Kasting در مصاحبه‌ای با این وبسایت آغاز توسعه حالت تاریک برای نسخه ویندوز مرورگر را تأیید کرده است.

به گفته وی کار بر روی حالت تاریک نسخه ویندوز کروم آغاز شده است، و توصیه کرده که تا انتشار این قابلیت کاربران از تم‌های تاریک (افزونه‌ها) برای مرورگر استفاده کنند. Kasting در پاسخ به این سؤال که آیا همین قابلیت برای موبایل هم در دست توسعه است اظهار بی‌اطلاعی کرده و اذعان داشته که تیم توسعه اپ موبایل کاملا مستقل از تیم توسعه نسخه دسکتاپ عمل می‌کنند.

گفتنی است که این مهندس ارشد گوگل چندی پیش با انتشار یک گزارش وجود باگ برای نسخه ویندوز کروم، از نبود حالت تاریک در این مرورگر انتقاد کرده بود. به گفته او در حال حاضر بدون وجود این قابلیت تنها راه شبیه‌سازی آن تعویض تم ویندوز به حالت تاریک و استفاده از مرورگر در حالت Incognito است.

هنوز زمان انتشار این قابلیت برای گوگل کروم مشخص نشده اما پیش‌بینی می‌شود که تا آن روز فاصله زیادی نداشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۱ دی ۱۳۹۷

    شما هم اگ به برنامتون حالت تاریک اضافه کنید خوب میشه

مطالب پیشنهادی