ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت چری تیگو 7 مطابق با ارز 9000 تومانی افزایش یافت – دی 97

قیمت چری تیگو 7 با برخی امکانات جدید نسبت به مدل قبلی مخصوص دی ماه 97  از سوی مدیران خودرو اعلام شد.فروش این خودرو با تحویل 60 روزه نیز در  سیستم شرکت مدیران خودرو فعال ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

قیمت چری تیگو 7 با برخی امکانات جدید نسبت به مدل قبلی مخصوص دی ماه 97  از سوی مدیران خودرو اعلام شد.فروش این خودرو با تحویل 60 روزه نیز در  سیستم شرکت مدیران خودرو فعال شده است. چری تیگو 7 این روزها نقش مدل پرچمدار چری را بازی می کند و در واقع گران قیمت ترین محصول مشترک مدیران خودرو و چری محسوب می شود، اما قیمت جدید نزدیک به 360 میلیونی این خودرو که تقریبا نسبت به قیمت اولیه سه برابر شده است، از تغییرات شدید نرخ ارز تولیدی صنایع خودروسازی طی یک سال گذشته حکایت می کند. در واقع آنطور که خودروسازان می گویند، ارز دریافتی 3200 تومانی برای قراردادهای مونتاژ خودرو حالا جای خود را به ارزی با قیمت بیش از 9000 تومان داده است و همین امر باعث افزایش قیمت شدید خودروها شده است.

جدیدترین قیمت چری تیگو 7:

قیمت چری تیگو 7

از جمله تغییرات اعمال شده بر روی این خودرو میتوان به رینگ های جدید با طراحی به روزتر، رنگ صندلی ها و پوشش داشبورد به رنگ قهوه ایی تیره در کنار پوشش درب ها از چرم قهوه ایی، همچنین داشبورد خودرو از پوشش نرم و طرح جدید کنسول خودرو دانست که در مجموع خودرو را لوکس تر نموده است.
از سوی دیگر سیستم ترمز برقی و اتوهلد نیز به این خودرو اضافه شده که می توان آنرا مزیت اصلی این مدل نسبت به رقبا دانست.
از جمله تجهیزات چری تیگو 7 می ‌توان به رینگ ‌های آلیاژی، چراغ ‌های اتوماتیک، آینه ‌های برقی، سانروف پانوراما، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، حالات رانندگی مختلف، سیستم صوتی با پورت USB و 6 بلندگو، صفحه نمایش 9 اینچ لمسی با GPS و بلوتوث، کامپیوتر سفری 4.8 اینچی، دی ‌وی‌ دی پلیر، ایربگ ‌های جلو و جانبی، دوربین دید 360 درجه و تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ ای اشاره کرد.

گفتنی است که چری تیگو 7 از پیشرانه 1.5 لیتری توربو به قدرت 147 اسب بخار سود می برد و به لطف گیربکس دوبل کلاچ شش سرعته اتوماتیک با شتاب صفر تا صدی در حدود 10.5 ثانیه در زمره کراس اوور های نسبتا چابک در شرایط فعلی بازار قلمداد می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • HarikAn
    HarikAn | ۱۲ دی ۱۳۹۷

    قیمت این اشغال چینی الان ۴۰۰۰۰ دلاره و از پول فولترین سانتافه ۲۰۱۹ ۳۰۰۰ دلار بیشتر و یه سری میخوان اینو بخرن

  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۱۱ دی ۱۳۹۷

    مصرف کننده نمیخره ،بکسری دلال به این قیمت میخرن که بهد بفروشن به مصرف کننده ،ولی بالاخره قدرت خرید مردم حدی داره فلذا روی دستشون میمونه

  • Ali1988
    Ali1988 | ۱۱ دی ۱۳۹۷

    خاک بر سر کسی که پول بده بابت این بعد این افزایش قیمتی که داشته

مطالب پیشنهادی