ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامانه ۲۰۲۰
تکنولوژی

سامانه USSD خدمات دهی مخابرات با شناسه #۲۰۲۰* آغاز به کار کرد

«سید مجید صدری» رئیس شرکت مخابرات ایران با تبیین ضرورت افزایش درگاه‌های ارتباطی این شرکت در راستای شعار ارتباطی فراگیر، از آغاز به کار سامانه USSD با شناسه #۲۰۲۰* خبر داد و اعلام کرد از ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۴

«سید مجید صدری» رئیس شرکت مخابرات ایران با تبیین ضرورت افزایش درگاه‌های ارتباطی این شرکت در راستای شعار ارتباطی فراگیر، از آغاز به کار سامانه USSD با شناسه #۲۰۲۰* خبر داد و اعلام کرد از این پس مشترکان می‌توانند با این کد دستوری از کلیه خدمات تلفن ثابت بهره‌مند شوند.

رئیس شرکت مخابرات ایران در صفحه توییتر خود نوشت:

«سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شناسه #۲۰۲۰* آغاز به کار کرد و از این پس همه مشتریان در سراسر کشور با این کد دستوری از کلیه خدمات حوزه تلفن ثابت از جمله دایری سرویس‌ها، ثبت شکایات و ثبت‌نام اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.»

پیش از این خدمات ۲۰۲۰ از طریق وب سایت مخابرات ایران و همچنین شماره تماس ثابت ۲۰۲۰ انجام می‌شد اما حالا شرکت مخابرات برای بهبود خدمات دهی به مشترکان و سهولت در ارتباطات فراگیر سامانه USSD این سامانه را راه اندازی کرده‌ است.

سامانه ۲۰۲۰

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مجید صدری درباره ویژگی‌های سامانه USSD مخابرات توضیح داد:

«تمام مشتریان در سراسر کشور با شماره‌گیری #۲۰۲۰* می‌توانند در منوی شماره یک از خدمات مربوط به تلفن ثابت شامل ثبت خرابی تلفن و پیگیری وضعیت بهره‌مند شوند؛ ضمن اینکه در منوی شماره دو می‌توانند تمام قبض‌های تلفن ثابت میان‌ دوره و پایان دوره خود را در سراسر کشور به‌سرعت پرداخت کنند.»

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، کد USSD مخابرات ایران قابلیت ارائه انواع خدمات مخابراتی از جمله ثبت نام خدمات ارزش افزوده، دایری کلیه سرویس‌ها و خدمات تلفن ثابت، ثبت شکایات، ثبت نام اینترنت پرسرعت، دریافت اطلاعات در مورد مدارک لازم جهت کلیه سرویس‌های مخابراتی و نحوه ثبت نام آنها را دارد: «در USSD مخابرات اطلاع‌رسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته‌شده است که مشتریان می‌توانند پس از ثبت شماره همراه خود از خدمات کلی دستوری #۲۰۲۰* و پیگیری خدمات آن بهره‌مند شوند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • am cb
    am cb | ۱۳ دی ۱۳۹۷

    شما اول سامانه های 2000 و 1818 قسمت حذف و اضافه شماره (گزینه 4) برای ارسال قبض رو درست کن بعد ussd بده دوتا خط که اصلا به نامم نیست قبض هاش برای من میاد و هیچ جوره نمیتونم قطعش کنم جالبترش اینکه خط خودم قبضش برام نمیاد.

  • kings2
    kings2 | ۱۱ دی ۱۳۹۷

    آیا واقعا حجم 90 گیگ برا سرعت 8 مگ با پول 54 هزار تومن منطقی ه؟!!! بعد هم که فیبر نوری رو در انحصار خودشون گرفتن به این میگن رقابت نابرابر و توهین به شعور کاربر !!!!!!!!!? ?

  • Reza Asadi
    Reza Asadi | ۱۱ دی ۱۳۹۷

    آقا من اعتراف میکنم از خدمات اینترنتی مخابراتم راضیم!

    • مسعود
      مسعود | ۱۲ دی ۱۳۹۷

      یه نگاه به لیست قیمت ها و جشنواره های سایر ISP ها بنداز متوجه میشی که چقد داره سرت کلاه میره

  • arsnavenger
    arsnavenger | ۱۱ دی ۱۳۹۷

    اون از وقتی که هک شدی و کل اطلاعاتمون به فنا رفت و آخ هم نگفتی. شاید باورتون نشه تو 10 روز 55 گیگ از حجم منو که هنوز مونده بود رو به خاطر فعال نبودن fup ماه های گذشته محدود به 128 کردند. دیگه پشت دستمرو داغ میزنم از مخابرات چیزی بگیرم.

  • مسعود
    مسعود | ۱۱ دی ۱۳۹۷

    فقط رسانه ای کردن یه رانت خواری گنده،
    اینترنت مخابرات اصل مافیای اینترنت توی کشوره
    هر منطقه که میری همه شرکت ها میگن پورت نداریم چون مخابرات همه رو محدود کرده که فقط مجبور باشی از مخابرات اینترنت آشغال بگیری
    هفته گذشته اینترنتم رو شارژ کردم ولی توی سامانه انجام نشد ۳ روز زنگ میزدم ۲۰۲۰ میرفت روی پیغامگیر، آخرش مجبور شدم به سازمان رادیویی شکایت کنم که یک روز بعد اینترنتم وصل شد
    حالا حتما اومدن چند میلیارد پول گرفتن این USSD رو راه انداختن و رسانه ای میکنن که کسی گیر نده پولا چی شد

مطالب پیشنهادی