ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر‌های جدید از نمایشگر بسیار کشیده اکسپریا XZ4

یک ماه پیش اولین رندر‌های سونی اکسپریا XZ4 منتشر شد که از ظاهر نه چندان متفاوت آن خبر می‌داد. پس از این اتفاق، گزارش شد که پرچمدار سونی ممکن است به یک صفحه‌ نمایش کشیده با نسبت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

یک ماه پیش اولین رندر‌های سونی اکسپریا XZ4 منتشر شد که از ظاهر نه چندان متفاوت آن خبر می‌داد. پس از این اتفاق، گزارش شد که پرچمدار سونی ممکن است به یک صفحه‌ نمایش کشیده با نسبت تصویر ۲۱:۹ مجهز شود.

حال رندر‌های جدیدی از پرچمدار بعدی سونی منتشر شده که این مسئله را تایید می‌کند. علاوه بر این، تصاویری از محافظ صفحه نمایش اکسپریا XZ4 در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که آن هم با گزارشات قبلی مغایرتی ندارد.

همانطور که پیشتر مشخص شده بود این موبایل از حاشیه‌های بسیار باریکی بهره می‌برد و در گوشه بالایی و سمت چپ صفحه نمایش به جای حاشیه‌های همیشگی، یک حفره برای قرار گرفتن دوربین، سنسور‌های مجاورت و فلش LED تعبیه شده است.

رندر‌های منتشر شده از قاب محافظ این موبایل نیز از تعبیه شدن آرایه‌ی دوربین سه گانه عمودی در بدنه‌ی پشتی آن خبر می‌دهد. به همین دلیل است یک بریدگی کشیده نیز در این قاب تعبیه شده که محل قرارگیری دوربین اصلی در بدنه‌ی پشتی اکسپریا XZ4 است.

همچنین در بدنه‌ی کناری این گوشی، کلید‌های تنظیم صدا، حسگر اثر انگشت و کلید پاور تعبیه شده تا کاربر راحت‌تر بتواند از آنها استفاده کند. ضمن اینکه یک بلندگو، درگاه USB-C و میکروفون در بدنه‌ی پایینی این تلفن هوشمند قرار گرفته است.

علاوه بر این اثری از جک هدفون ۳.۵ میلیمتری روی بدنه به چشم نمی‌خورد و سونی هم چند وقتی است که به جرگه تمامی تولیدکنندگان گوشی پیوسته است. بنابراین دوستداران این برند هم مجبور خواهد بود سراغ هدفون‌های بی سیم بروند یا از دانگل یا تبدیل استفاده کنند.

هنوز خبری از سخت‌افزار بکار رفته در این موبایل منتشر نشده اما اکسپریا XZ4 کامپکت احتمالاً به پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. به همین دلیل ممکن است اکسپریا XZ4 نیز از چنین سخت افزاری بهره ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali1988
    Ali1988 | ۱۱ دی ۱۳۹۷

    امیدوارم این بار سونی بتونه عرض اندام کنه. واقعا حیف این برند با چنین کیفیت خوبی که چند سال هست عقب مونده از رقبا

مطالب پیشنهادی