ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه‌ی ارزاتنری از ویوو نکس 2 با دو نمایشگر معرفی خواهد شد

تولیدکنندگان چینی بسیار بیشتر از همتایان جهانی خود سعی می‌کنند فاکتور خلاقیت را بکار ببندند و بارها روش‌های نامأنوس جالبی برای تعبیه‌ی دوربین سلفی بکار برده‌اند. شرکت ویو تاکنون دو راه حل جالب برای سلفی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

تولیدکنندگان چینی بسیار بیشتر از همتایان جهانی خود سعی می‌کنند فاکتور خلاقیت را بکار ببندند و بارها روش‌های نامأنوس جالبی برای تعبیه‌ی دوربین سلفی بکار برده‌اند. شرکت ویو تاکنون دو راه حل جالب برای سلفی گرفتن معرفی کرده است.

این شرکت چندی پیش در گوشی ویوو نکس اس، یک دروبین سلفی جهنده بکار برد و اخیراً نسخه جدید ویوو نکس با دو نمایشگر و 10 گیگابایت رم معرفی شده است.

حال کمپانی یاد شده جهت رفاه طرفدارنش سعی کرده که نسخه‌ی ارزانتری از موبایل جدیدشان یعنی ویوو نکس دو نمایشگره (Vivo Nex Dual Display Edition) منتشر کتد تا تمامی کاربران بتوانند استفاده از این تلفن هوشمند را تجربه کنند.

این گوشی جدید این شرکت که ویوو نکس 2 هم لقب گرفته است، گوشی عجیبی است و مطمئناً به علت برخی ویژگی‌های متفاوتش، یکی از جالبترین تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ میلادی لقب می‌گیرد. با اینکه گوشی یاد شده به قیمتی ارزان‌تر از آیفون XS و گلکسی نوت 9 (معادل ۷۲۷ دلار) عرضه شده اما همچنان یکی از تلفن‌های هوشمند گران امسال به شمار می‌رود.

به همین دلیل است که سعی شده که نسخه‌ی ارزانتری از ویوو نکس 2 عرضه شود تا طرفداران فناوری بتوانند این گوشی را با صرف هزینه‌ی کمتری خریداری کنند.

به گزارش وبسایت Gizmochina، این مدل متفاوت در وبسایت TENAA با نام ویوو V1820 ثبت شده و آنچنان تفاوتی با مدل قبلی ندارد. این تلفن هوشمند قرار است از همان دو صفحه نایش مدل اصلی استفاده کند. بدین ترتیب یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و یک نمایشگر ۵.۴۹ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی برایش در نظر گرفته شده است.

حتی آرایه‌ دوربین سه گانه‌ای مشابه با مدل قبلی برای این تلفن هوشمند ارزانتر انتخاب شده است. این ترکیب شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۷۹ به عنوان دوربین اصلی، حسگری ۲ مگاپیکسلی (احتمالاً برای سنجش عمق میدان) و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی زمان پرواز برای افکت‌های واقعیت افزوده یا مجازی می‌شود.

تنها تفاوت نسخه ارزانتر با گوشی اصلی این است که مدل جدید به چیپست ضعیفتر اسنپدراگون ۷۱۰ و ۸ گیگابایت رم مجهز شده است و از یک باتری با ظرفین ۳۴۲۵ میلی آمپر ساعت استفاده می‌نماید.

با این حال هنوز مشخص نشده نسخه‌ی ارزانتر ویو نکس 2 که زیاد هم تفاوتی با مدل اصلی ندارد چه قیمتی خواهد داشت و چه زمانی به بازار عرضه می‌شود.

 

تماشا کنید: گوشی ویوو نکس از تست مقاومت سر بلند بیرون آمد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farhad shiravani
    farhad shiravani | ۱۲ دی ۱۳۹۷

    واسه من یه صفحه هم زیاده.این دیگه باتری قورت میده.

مطالب پیشنهادی