ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی گوشی اکسپریا XA3 را در نمایشگاه CES معرفی خواهد کرد

این روزها برند‌های معتبر تولید کننده‌ی موبایل سعی می‌کنند نمایشگاه CES را نادیده بگیرند و تمامی محصولاتشان را دو ماه بعد در کنگره جهانی موبایل معرفی کنند. با این وجود سونی همیشه سعی می‌کند روند متفاوتی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

این روزها برند‌های معتبر تولید کننده‌ی موبایل سعی می‌کنند نمایشگاه CES را نادیده بگیرند و تمامی محصولاتشان را دو ماه بعد در کنگره جهانی موبایل معرفی کنند. با این وجود سونی همیشه سعی می‌کند روند متفاوتی پیش گیرد و تا به حال برخی موبایل‌هایش را در نمایش CES رسماً معرفی کرده است.

اکسپریا XA3

اکنون این برند ژاپنی اعلام کرده که در ۱۷ دی ماه، کنفرانس خبری بزرگی برگزار خواهد کرد تا آخرین دستاورد تکنولوژی خود را معرفی نماید. البته این کمپانی هنوز جزئیات زیادی از برنامه‌‌ تولید تلفن هوشمند منتشر نکرده اما شایع شده که روی توسعه موبایل‌های 5G تمرکز خواهد کرد.

به هر حال این شرکت ژاپنی قصد دارد تا میانه‌های سال ۲۰۲۰ میلادی، کسب و کار موبایل خود را دوباره احیا کند. به همین دلیل فعلاً مشخص شده که دوستداران قدیمی‌ این برند می‌توانند در نمایشگاه CES شاهد معرفی میان رده‌ها و گوشی های اقتصادی سونی باشند.

اکسپریا XA3

مهر ماه امسال شایعات زیادی مبنی بر تولید یک سری گوشی با نام‌های اکسپریا XA3 ، اکسپریا XA3 اولترا و اکسپریا L3 منتشر شد اما پس از آن هیچ خبری به گوش نرسید.

در آن زمان مشخص شده بود که هر کدام از این گوشی ها قرار است محدوده‌ی قیمتی متفاوتی با یکدیگر داشته باشند تا گزینه‌های مناسبی برای راحتی همه خریداران فراهم آید.

با این وجود تمامی آنها به صفحه نمایش‌هایی با نسبت تصویر 18:9 و دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهند شد و از ترکیب آلومینیوم و شیشه در بدنه‌ آنها استفاده شده است. برخی کارشناسان مدعی شده‌اند که این گوشی‌ها ضمن پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی 4G و LTE، به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۹ پای نیز بهره خواهند برد و قرار است اوایل اسفند ماه عرضه شوند.

از برنامه های آینده سونی می‌توان به معرفی اکسپریا XZ4 و اکسپریا XZ4 کامپکت اشاره نمود که قرار است طی کنگره جهانی موبایل در اسفند ماه رسماً معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی