ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰ پلاس
تکنولوژی

مقایسه قاب گلکسی اس ۱۰ پلاس با سه پرچمدار دیگر [تماشا کنید]

Ice universe که این روزها سرگرم افشای اطلاعات در مورد پرچمدارهای آتی سامسونگ است، این بار سراغ مقایسه ابعاد گلکسی اس ۱۰ پلاس با پرچمدارهای دیگر رفته است. وی بدین منظور قابی را که ظاهرا برای ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

Ice universe که این روزها سرگرم افشای اطلاعات در مورد پرچمدارهای آتی سامسونگ است، این بار سراغ مقایسه ابعاد گلکسی اس ۱۰ پلاس با پرچمدارهای دیگر رفته است. وی بدین منظور قابی را که ظاهرا برای گلکسی اس ۱۰ پلاس طراحی شده با اس ۹ پلاس، گلکسی نوت ۹ و اوپو فایند ایکس مقایسه می کند.

جالب اینجاست که قاب مذکور از نظر ابعاد تقریبا با پنل ۶.۲ اینچی پرچمدار فعلی سری گلکسی اس سازگاری داشته و حتی جای کلیدهای کنترل صدا، بیکسبی و پورت Type-C نیز تغییر نکرده است. تنها اختلاف قابل توجه به پیکربندی دوربین ها برمی گردد که در اس ۹ پلاس عمودی است اما بر اساس شایعات جاری گلکسی اس ۱۰ پلاس به دوربین سه گانه با پیکربندی افقی مجهز خواهد شد.

علاوه بر این در قسمت بالای قاب حفره ای وجود دارد که تناسبی با اس ۹ پلاس ندارد اما برای جک ۳.۵ میلیمتری پرچمدار بعدی تعبیه شده است.

Ice universe قاب را با گلکسی نوت ۹ مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی نیز مقایسه می کند اما تناسبی بین آنها دیده نمی شود. جالب اینجاست که منابع آگاه به نمایشگر ۶.۴۴ اینچی در گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز اشاره کرده اند اما به لطف کاهش حاشیه سایز این موبایل از نوت ۹ کوچکتر خواهد بود. نرخ نمایشگر به بدنه گلکسی اس ۱۰ پلاس احتمالا برابر با ۹۳.۴ درصد است که این نرخ در گوشی های گلکسی اس ۹ پلاس، آیفون XS Max و میت ۲۰ پرو به ترتیب برابر با ۸۳.۷، ۸۴.۳ و ۸۷.۸ درصد است.

در نهایت نوبت به تست قاب روی اوپو فایند ایکس می رسد که علی غم سازگاری از نظر ابعاد، مکان کلیدهای گوشی و بریدگی های قاب با یکدیگر همخوانی ندارند.

انتظار می رود که سری گلکسی اس ۱۰ اول اسفندماه و پیش از برگزاری MWC 2019 معرفی شده و ۱۷ روز پس از آن به بازار راه پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی