ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیام رسانی در گوگل مپس
تکنولوژی

قابلیت پیام‌رسانی در آخرین نسخه گوگل مپس مشاهده شد

به گزارش BGR، یکی از کاربران ردیت به نام snju2cool اخیرا اسکرین‌شاتی از اپلیکیشن گوگل مپس منتشر کرده که قابلیت پیام‌رسانی را در آن به نمایش می‌گذارد. این قابلیت که به نظر می‌رسد در حال گذراندن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

به گزارش BGR، یکی از کاربران ردیت به نام snju2cool اخیرا اسکرین‌شاتی از اپلیکیشن گوگل مپس منتشر کرده که قابلیت پیام‌رسانی را در آن به نمایش می‌گذارد. این قابلیت که به نظر می‌رسد در حال گذراندن مراحل آزمایشی باشد، در جدیدترین نسخه اندروید نقشه گوگل مشاهده شده است.

تب Messages در گوگل مپس به کاربران اجازه می‌دهد که مستقیما با کسب و کارهای روی نقشه در ارتباط باشند. البته هنوز مشخص نیست که در حال حاضر چند کسب و کار به چنین امکانی دسترسی پیدا کرده‌اند.

وقتی که روی گزینه Messages در تنظیمات اپلیکیشن ضربه می‌زنید،  صفحه‌ای ظاهر می‌شود تا به شما بگوید که قادرید از طریق فشردن دکمه Message در صفحه گوگل هر کسب و کار، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

پیام رسانی در گوگل مپس

با وجود طیف گسترده اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در اندروید، هدف گوگل از ارائه این قابلیت مسلما ساخت محیطی برای گفتگو برای صحبت با دوستان و آشنایان نبوده. خصوصیتی که از آن صحبت می‌کنیم استفاده‌های خاص خودش را دارد؛ به عنوان مثال برای دسترسی به اطلاعاتی که از وبسایت یک کسب و کار به سختی می‌توان به دست آورد.

همچنین گاهی اوقات برقراری تماس تلفنی با یک شرکت یا فروشگاه بسیار مشکل است و از طریق پیام‌رسانی با گوگل مپس، می‌توان به آسانی با آن کسب و کار ارتباط برقرار کرد. یکی از کاربران ردیت ضمن تأیید این موضوع اعلام کرده که قابلیت پیام‌رسانی را برای کسب و کارش فعال کرده با این وجود تا این لحظه پیامی از سوی مشتریان دریافت نکرده است.

بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا قابلیت به طور کامل فعال شده یا صرفا تنظیمات آن برای ارائه در نسخه نهایی آماده‌سازی شده‌اند. در هر صورت امید زیادی می‌رود که کاربران از این خصوصیت کاربردی گوگل مپس استقبال به عمل آورند. تا آن روز، باید منتظر واکنش رسمی گوگل و ارائه این قابلیت برای نسخه نهایی اپلیکیشن گوگل مپس بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی