ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاهی به چری اکسید؛ دستاورد بزرگ چینی ها برای رقابت با کیا و هیوندای

سال 2017 بود که در نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت، صنعت خودروسازی چین نمایشی فوق العاده از خود ارائه داده و برند چری به عنوان بزرگترین صادرکننده خودرو این کشور و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

سال 2017 بود که در نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت، صنعت خودروسازی چین نمایشی فوق العاده از خود ارائه داده و برند چری به عنوان بزرگترین صادرکننده خودرو این کشور و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در چین یک برند جدید و لوکس یعنی اکسید را معرفی کرد.

چری قصد داشت که با خودروهای پرمیوم این برند بازار جهانی را به رقابت کشانده و سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند. گفته می شود برند اکسید که حاصل سرمایه گذاری های کلان چری در تحقیق و توسعه، ایجاد مراکز تحقیق در شانگهای، فرانکفورت و مرکز تکنولوژی در آمریکا است می تواند به راحتی  استانداردهای سختگیرانه بازار آمریکا و اروپا را پاس کرده و وارد بازار این کشورها شود. در توسعه این برند جدید قرارداد همکاری مشترک چری با برند لوکس ساز جگوار–لندرور نیز تاثیر گذار بوده است.

اکسید

اکسید را می توان پیام چری در راستای معرفی آخرین تکنولوژی های روز و متد طراحی دانست. چری به عنوان یک خودروساز لوکس و مدرن قصد دارد با معرفی این برند با جسارت و استراتژی به سطح بالا و لوکس بازار خودرو در سراسر جهان ورود پیدا کند. ورود یک خودروساز چینی به سطح بالای بازار خودرو امری است که باورش کمی سخت بوده و زمان بر است اما چینی ها ثابت کرده اند که در پیاده سازی اهداف خود مصمم بوده و به دنبال اجرا و پیاده سازی هرچه سریعتر اهداف خود اند.

اولین خودروی معرفی شده از برند اکسید در نمایشگاه فرانکفورت EXEED TX نام داشته و به گفته مقامات چری سرآغازی بر تولید محصولاتی با استانداردهای بین المللی برای بازارهای جهانی، خصوصا اروپا است.

این شاسی بلند زیبا نخستین محصول برند اکسید است که شرکت چری کانسپت مدل های شاسی بلند بعدی آن را نیز در نمایشگاه های معتبر دیگری به عنوان اکسید کوپه معرفی کرده است. مدل کوپه یک خودروی پیشرفته برقی بوده و کاملا توان رقابت با خودروهای لوکس ژاپنی و اروپایی را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza Mahvidi
    Alireza Mahvidi | ۱۲ دی ۱۳۹۷

    خانم ملکی یه چیزی از محتوای پروموشنال شنیدید ولی نمی‌تونید پیاده کنید متاسفانه

مطالب پیشنهادی