ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر قاب محافظ هواوی میت 30 پرو خبر از دوربین 5 گانه می دهد

شاید کمی زود باشد که از همین حالا راجع به هواوی میت 30 پرو صحبت کنیم. هواوی میت 20 پرو (تصویر تیتر) به تازگی معرفی شده و احتمالا باید برای میت 30 پرو تا پاییز بعدی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

شاید کمی زود باشد که از همین حالا راجع به هواوی میت 30 پرو صحبت کنیم. هواوی میت 20 پرو (تصویر تیتر) به تازگی معرفی شده و احتمالا باید برای میت 30 پرو تا پاییز بعدی منتظر باشیم. اما یک گزارش جدید از تصاویری پرده برداشته که به نظر می‌رسد مربوط به قاب هواوی میت 30 پرو باشد.

این قاب توسط هواوی در سازمان مدیریت مالکیت فکری ملی چین ثبت شد و در اولین روز از سال میلادی جدید منتشر شد.

به نظر می‌رسد که این قاب مربوط به پرچمداران سری P هواوی نیستند چرا که شرکت چینی عموما از این گوشی‌ها در نیمه‌ی اول سال رونمایی می‌کند و از طرفی سری میت عموما در نیمه‌ی دوم سال معرفی می‌شود.

البته با یک نگاه اجمالی به تصاویر منتشر شده می‌توانستیم متوجه شویم که قاب‌های منتشر شده به هیچ عنوان ارتباطی به سری P هواوی نداشته باشند. همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، جای دوربین در این قاب در وسط قرار دارد و هواوی معمولا از این طراحی برای گوشی‌های سری میت خود استفاده می‌کند و دوربین پشتی سری P عموما در گوشه قرار می‌گیرند.

در تصاویر منتشر شده چند نکته‌ی مهم قابل مشاهده است. اولین نکته و واضح ترین آن فضای بریدگی مربوط به دوربین پنل پشتی محسوب می‌شود. با یک مقایسه‌ی ساده با میت 20 پرو (تصویر بالا را مشاهده کنید) می‌توان متوجه شده که احتمالا هواوی قصد دارد از دوربین‌های بیشتری برای گوشی جدید خود استفاده کند. این تعداد احتمالا در میت 30 پرو به پنج عدد برسد.

نکته‌ی دیگر در رابطه با وجود یک بریدگی در بالای قاب است. شاید در ابتدا به نظر برسد که این محل برای ورود پورت جک ۳.۵ میلی متری صوتی تعبیه شده باشد. موضوعی که با توجه به طراحی‌های قبلی هواوی در گوشی‌های میت 20 پرو و سری P بعید به نظر می‌رسد. از طرفی استفاده‌ی شرکت چینی از سنسور مادون قرمز باعث می‌شود حدس بزنیم این گوشی هم از این سنسور بهره‌مند خواهد شد، مگر اینکه هواوی اهداف دیگری در سر بپروراند.

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد، بریدگی بسیار ظریفی در وسط و بالای جلوی قاب است که نظر ها را به خود جلب می‌کند. انتظار می‌رود که این بریدگی مربوط به اسپیکر‌های داخلی گوشی باشد. موضوعی که نشان دهنده‌ی آن است که احتمالا میت 30 پرو قرار است از نمایشگر حفره دار برای ارائه‌ی دوربین سلفی استفاده کند. البته حدس بعدی می‌تواند مربوط به وجود بریدگی در بالای نمایشگر باشد که با توجه به مد جدید تلفن‌های هوشمند، حدس دوم خیلی منطقی و نزدیک به حقیقت به نظر نمی‌رسد.

پیش از میت 30، باید در انتظار معرفی هواوی P30 توسط هواوی باشیم. در حال حاضر از شایعات به نظر می‌رسد که P30 پرو دارای چهار دوربین است که در یک ردیف قرار می‌گیرند. درست مثل P20 پرو.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۱۳ دی ۱۳۹۷

    همه ی شرکتا ب اتفاق بازی مسخره ای رو شروع کردن بنظرم دوتا دوربین کاملن میتونس کیفتو بالا ببره اما سه و چار و پنج دوربین چی میخان

  • abo_l
    abo_l | ۱۳ دی ۱۳۹۷

    اینطوری که داره میره جلو به نظرم ۱۰ ساله دیگه باید از گوشی انتظار داشته باشم کارای یه تانک رو هم برامون انجام بده

مطالب پیشنهادی