ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نتیجه بررسی قیمت هاوال H2 و بسترن B30 توسط سازمان حمایت اعلام شد

مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با صدور بخشنامه ای خطاب به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، قیمت هاوال و بسترن را اعلام کرد. در این ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با صدور بخشنامه ای خطاب به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، قیمت هاوال و بسترن را اعلام کرد.
در این بخشنامه آمده قیمت هاوال H2 و بسترن B30 در فروردین ماه به ترتیب 111 میلیون و 75 هزار تومان و 79 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.
در این بخشنامه قیمت هاوال در مردادماه اعلام نشده اما قیمت بسترن 93 میلیون و 750 هزار تومان اعلام شده بود. قیمت شهریورماه این خودروها نیز به ترتیب 123 میلیون و 400 هزار و 106 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده بود. نکته حایز اهمیت این بخشنامه قیمت هاوال H2 و بسترن B30 هرماه است. هرچند تحویل هاوال به خریداران این خودرو در هاله ای از ابهام است اما این سازمان قیمت هاوال H2 در مهرماه را 165 میلیون تومان و بسترن B30 را 124 میلیون و 300 هزار تومان اعلام کرده است.

این قیمت ها بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت بهمن موتور به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ابلاغ شده است.
موتور 1.5 لیتری توربوشارژر 4 سیلندر هاوال اچ2 147 اسب بخار قدرت در دور 5600 rpm تولید می کند. حداکثر گشتاور 210 نیوتن متری نیز در دورهای 2200 تا 4500 rpm در دسترس است. این نیرو توسط جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو ارسال می شود.
البته قدرت موتور و گشتاور اعلام شده این کراس اوور توسط بهمن خودرو به ترتیب 140.8 اسب بخار و 202 نیوتن متر گشتاور اعلام شده که کمتر از رقم اعلامی سازنده است. این مسئله می تواند مربوط به کیفیت بنزین ایران و میزان اکتان موجود در آن باشد.

قیمت هاوال H2

هاوال H2 از نظر سطح تجهیزات و امکانات به 6 کیسه هوای ایمنی (راننده و سرنشین، جانبی، پرده ای) سیستم های ایمنی ترمز ABS ،ESC ،BA ،EBD ،HHC ،TCS، فرمان الکتریکی، تهویه مطبوع دوگانه، سنسور دنده عقب، نشان دهنده نقاط کور، سان روف برقی، صندلی های چرمی، گرمکن صندلی های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت به همراه تنظیم گودی کمر، استارت دکمه ای، سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل، سنسور باران، آینه برقی، 4 اسپیکر و 2 تیوتر، نمایش فشار باد لاستیک ها TPMS، ترمز دستی برقی و...مجهز است. همچنین هاوال توانسته 5 ستاره ایمنی از موسسه ایمنی ANCAP استرالیا دریافت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی