ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای بتل پس فورتنایت فصل هفتم [هفته سوم و چهارم]

در این بخش از راهنمای بتل پس فورتنایت مدتی طولانی را در هوا سپری خواهیم کرد و یک چهارشنبه سوری کوچک خواهیم داشت. هفته سوم چالش های مجانی سوار زیپ لاین شوید (5 بار): زیپ ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۵

در این بخش از راهنمای بتل پس فورتنایت مدتی طولانی را در هوا سپری خواهیم کرد و یک چهارشنبه سوری کوچک خواهیم داشت.

هفته سوم

چالش های مجانی

  • سوار زیپ لاین شوید (5 بار): زیپ لاین ها بخش جدیدی از محتوای بازی هستند که از پچ v7.00 به بازی اضافه شده اند. زیپ لاین ها برای طی کردن مسافتی طولانی در زمان کم بسیار مفید هستند و معمولا می توانید با استفاده از آنها بدون نیاز به ساختن سازه از کوه های بلند پایین بیایید. در نقشه زیر مکان فعلی تمامی زیپ لاین های بازی مشخص شده است. فقط به خاطر داشته باشید در مدتی که سوار زیپ لاین هستند نمی توانید چیزی بسازید و فقط می توانید از سلاح های خود استفاده کنید. بنابراین در موقعیت هایی که احتمال درگیری زیاد است از آنها استفاده نکنید.
  • فرود آمدن در مکان های مختلف (5 مکان): برای کامل کردن این چالش باید در Tilted Towers ،Lazy Links ،Lucky Landing ،Pleasant Park و Lonely Lodge فرود بیایید.
  • کشتن دشمنان با سلاح های دسته Legendary (دو بار): برای کامل کردن این چالش شما باید کمی خوش شانس باشید و یک سلاح از دسته Legendary (رنگ نارنجی) پیدا کنید و دشمنان را با آنها بکشید.

چالش های بتل پس

  • پیدا کردن صندوقچه در Polar Peak یا Tomato Temple: در تصویر زیر می توانید مناطق تعیین شده برای صندوقچه های این دو مکان را مشاهده کنید. بهتر است برای کامل کردن این چالش به منطقه Tomato Temple بروید چون صندوقچه های بیشتری دارد و صندوقچه های آن به هم نزدیک تر هستند.
  • به صدا درآوردن زنگ خانه ها در یک مچ (2 بار): برای کامل کردن این چالش کافی است به Pleasant Park یا Snobby Shores بروید که خانه های زیادی در آنها است.
  • جستجو در میان سه کلبه برفی: برای کامل کردن این چالش به نقطه مشخص شده در نقشه زیر بروید.
  • صدمه زدن به دشمنان با... (چند مرحله ای): برای کامل کردن این چالش باید به ترتیب با شاتگان ها، کلت ها و تک تیراندازها و به اندازه 200 واحد جان به دشمنان خود صدمه بزنید.

چالش ستاره مخفی

با نگاهی به لودینگ اسکرین آزاد شده برای این هفته از چالش ها می توانید ستاره مخفی را در یکی از سوله ها مشاهده کنید. مکان ستاره مخفی در نقشه زیر مشخص شده است.

هفته چهارم

چالش های مجانی

  • استفاده از هواپیماها در مچ های مختلف (5 بار): برای کامل کردن این چالش فقط باید بدانید کجا می توانید هواپیماها را پیدا کنید که در نقشه زیر مشخص شده اند. در حال حاضر بیشترین هواپیماها در منطقه Frosty Flights قرار دارد.
  • پرتاب سه موشک آتش بازی: با فرا رسیدن کریسمس فورتنایت هم یک آتش بازی کوچک در دنیای خودش طراحی کرده. برای کامل کردن این چالش باید به نقاط مشخص شده در نقشه زیر بروید و موشک ها را روشن کنید.
  • کشتن دشمنان در نزدیکی پایگاه های نظامی (3 نفر): این پایگاه ها معمولا ساختمان هایی هستند که هواپیماها در آنها قرار گرفته اند. بنابراین شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. سعی کنید در نزدیکی این پایگاه ها کمین کنید و منتظر دشمنان بمانید. مکان پایگاه های نظامی در نقشه زیر مشخص شده است.
  • نابود کردن اشیای مختلف (چند مرحله ای): برای کامل کردن این چالش باید به ترتیب 80 صندلی، 25 پایه چوبی و 25 پالت چوبی را نابود کنید. معمولا در همه خانه ها 3 یا 4 صندلی وجود دارد و در LAN center در منطقه Paradise Palms می توانید صندلی های فراوانی پیدا کنید. بهترین مکان برای پیدا کردن پایه های چوبی Junk Junction و Fatal Fields است. پالت های چوبی را هم می توان اطراف ساختمان های در حال ساخت یا برخی دیگر از ساختمان ها مثل برج بلند (که به آن ترامپ تاور هم می گویند) در Tilted Towers پیدا کرد.
  • صدمه زدن به دشمنان با تبر (100 واحد): برای کامل کردن این چالش شما یا باید در حالت Squad بازی کنید و سعی کنید بازیکنانی که Knock شده اند را با تبر بکشید. یا باید در حالت Solo از همان لحظه فرود یک یا چند بازیکن را هدف بگیرید و کنار آنها فرود بیایید. البته شانس شما برای زنده ماندن در حالت اول بیشتر است.
  • کشتن دشمنان در منطقه Happy Hamlet یا Pleasant Park (سه نفر)
  • پیدا کردن حروف و تابلوی NOMS: برای کامل کردن این چالش:

    حرف O در بخش غربی Pleasant Park و پشت ساختمان ها قرار دارد.
    حرف S در زیرزمین ساختمان مرکزی Wailing Woods قرار دارد.
    حرف M در یکی از ساختمان ها در گوشه راست و پایین Dusty Divot قرار دارد.
    حرف N در گوشه ساختمان بلند سیاه رنگ در اطراف دریاچه یخ زده قرار دارد.
    در نهایت مکان تابلو و همه حروف در نقشه زیر مشخص شده اند.

 

چالش ستاره مخفی

در لودینگ اسکرین این هفته از بتل پس یک منطقه برفی می بینید ولی ستاره ای در آن مشخص نیست. اما با دقت بیشتر متوجه می شوید که ساختمان سمت چپ تصویر دقیقا از یکی از ساختمان های موجود در منطقه Happy Hamlet الگو گرفته. منطقه ستاره مخفی در نقشه زیر مشخص شده است.
بتل پس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی