ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با مقاوم ترین گوشی های سال ۲۰۱۸ آشنا شوید [تماشا کنید]

اگر علاقمند به بررسی مقاومت گوشی‌های هوشمند باشید، احتمالا با ویدیو‌های منتشر شده توسط یوتوبر معروف یعنی JerryRigEverything رو به رو شده باشید. این فرد با توجه به رویکرد بسیار مناسبی که در زمینه‌ی کالبدشکافی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

اگر علاقمند به بررسی مقاومت گوشی‌های هوشمند باشید، احتمالا با ویدیو‌های منتشر شده توسط یوتوبر معروف یعنی JerryRigEverything رو به رو شده باشید. این فرد با توجه به رویکرد بسیار مناسبی که در زمینه‌ی کالبدشکافی و بررسی مقاومت تلفن‌های هوشمند دارد مورد توجه قرار گرفته و یکی از مزیت‌های ویدیو‌هایش این است که می‌توان قدرت تعمیر شدن گوشی‌های مختلف را نیز متوجه شد. موضوعی که دیگر یکی از اولویت‌های اصلی شرکت‌های تولید کننده‌ی موبایل نیست.

یوتوبر معروف، گوشی‌های هوشمند بسیار زیادی را در سال ۲۰۱۸ کالبد شکافی کرد و حالا به نظر می‌رسد که زمان مناسبی برای مقایسه‌ی مقاومت تلفن‌های نابود شده به دست JerryRigEverything باشد.

این یوتوبر چندی پیش ویدیویی منتشر کرد که آن را مسابقات مقاومت گوشی‌های سال ۲۰۱۸ نامیده. او در این ویدیو به این نتیجه رسید که مقاوم‌ترین تلفن هوشمند سال ۲۰۱۸ یک تلفن خاص بوده است: Kyocera Duraforce Pro 2. البته شاید این نتیجه خیلی عجیب و غریب نباشد چرا که هدف اصلی سازندگان این تلفن هوشمند ایجاد یک گوشی مقاوم بوده است.

مقاوم ترین گوشی های ۲۰۱۸

در این بین مقاوم‌ترین گوشی اقتصادی نوکیا 7 پلاس انتخاب شد. به طور کلی تلفن‌های نوکیا همیشه در زمینه‌ی تست‌های مقاومت عملکرد قابل قبولی داشتند و به نظر می‌رسد که این بار نوکیا 7 پلاس هم موفق شده عملکرد بسیار مناسبی از خود به جای بگذارد.

در این ویدیو البته به بدترین‌ها هم پرداخته شده که آیفون XS مکس تعمیر ناپذیر‌ترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۸ شناخته شد. همچنین JerryRigEverything در این ویدیو به این موضوع اشاره کرد که اگر شیشه‌ی پنل پشتی این گوشی را بشکنید باید ۵۹۹ دلار برای تعمیر آن خرج کنید.

بدترین عملکرد در زمینه‌ی مقاومت به میت 20 پرو و P20 پرو رسید چرا که این دو گوشی تنها گوشی‌هایی محسوب می‌شدند که در تست خم کردن JerryRigEverything ناموفق ظاهر شدند.

اگر می‌خواهید به طور دقیق تر در جریان مقاوم‌ترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ باشید، ویدیویی که JerryRigEverything در این زمینه منتشر کرده است را از دست ندهید:

مقاوم‌ترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ از نگاه JerryRigEverything:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalifix
    abbasalifix | ۱۴ دی ۱۳۹۷

    یه اشتباهی که همه ما داریم این هست که فکر میکنیم اصلا گوشی باید فشار بخوره یا ضربه بخوره یا آب بخوره بعد میشینیم و حلاجی میکنیم که فلان گوشی ضربه خورد خراب نشد!

مطالب پیشنهادی