ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی احتمالا در حال تولید یک گوشی تاشو با سه پنل است [تماشا کنید]

«ایوان بلس» یکی از فعالان توییتر که در زمینه‌ی فاش کردن اطلاعات محرمانه در حوزه‌ی تکنولوژی شناخته می‌شود، در یکی از آخرین اقدامات خود ویدیویی را فاش کرده که به ادعای او گوشی تاشو شیائومی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

«ایوان بلس» یکی از فعالان توییتر که در زمینه‌ی فاش کردن اطلاعات محرمانه در حوزه‌ی تکنولوژی شناخته می‌شود، در یکی از آخرین اقدامات خود ویدیویی را فاش کرده که به ادعای او گوشی تاشو شیائومی را به تصویر می‌کشد.

در این ویدیوی بسیار تاریک با یک گوشی مواجه هستیم که دارای سه وجه مختلف است. فردی که با گوشی کار می‌کند، دو وجه کناری آن را تا می‌زند تا بتواند گوشی را با ابعاد گوشی‌های معمولی یکسان سازد.

هنوز مشخص نیست که آیا واقعا این دستگاه به دست شیائومی طراحی و ساخته شده یا نه؛ اما مدارکی وجود دارد که حقیقت این ویدیو را تایید می‌کند. منابع ET News تیر ماه امسال گزارش دادند که شیائومی در حال ساخت گوشی‌های تاشو است و در نظر دارد تا آن‌ها را در سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار کند.

علاوه بر این، شرکت چینی سابقه‌ی پیشگام بودن در عملیاتی کردن ایده‌های جدید در گوشی‌های تلفن را نیز دارد. پیش از این شیائومی نمایشگر‌های تقریبا بدون حاشیه را به سری می میکس آورده بود، آن هم زمانی که هنوز شرکت‌های دیگر به صورت عملیاتی این کار را به انجام نرسانده بودند. به هر ترتیب اگر شرکتی بخواهد در زمینه‌ی تولید تلفن‌های هوشمند پیشگام باشد، باید شیائومی را هم بین احتمالات قرار دهیم.

در ویدیوی منتشر شده چند نکته‌ی مهم قابل مشاهده است. اولین نکته اینجاست که ما به راحتی حتی قبل از تا خوردن گوشی می‌توانیم محل تاخوردگی را تشخیص دهیم. بنابراین می‌توان احتمال داد که این ویدیو مربوط به یک نمونه‌ی آزمایشی باشد و احتمالا نسخه‌ی نهایی تفاوت‌های زیادی خواهد داشت.

از طرفی می‌توان در این ویدیو مشاهده کرد که رابط کاربری گوشی تاشو، به سرعت نسبت به دستورات عمل می‌کند. همچنین سرعت تغییر ابعاد تصویر بعد از تا خوردن نیز در نوع خود هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

هنوز سوالات زیادی راجع به این ویدیو باقی مانده است. این که آیا شیائومی واقعا روی این دستگاه کار می‌کند یا نه یکی از اولین سوالات مطرح شده محسوب می‌شود اما سوالاتی نظیر قیمت و کارایی این گوشی هم مورد پرسش قرار دارد اما واضح است که به زودی باید شاهد گوشی‌های تاشو باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی