ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید ال جی احتمالا گوشی هوشمند تاشو این کمپانی را به تصویر می‌کشد

پاییز سال جاری ال جی تایید کرد که در حال کار روی یک گوشی با صفحه نمایش تاشو است. برخی از شایعات که سریعا تکذیب شدند خبر از معرفی این گوشی در رویداد CES 2019 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

پاییز سال جاری ال جی تایید کرد که در حال کار روی یک گوشی با صفحه نمایش تاشو است. برخی از شایعات که سریعا تکذیب شدند خبر از معرفی این گوشی در رویداد CES 2019 می‌دادند. حال و بر اساس اطلاعات جدیدی، از این دستگاه که پتنت تازه ال جی هم احتمالا به آن مربوط می‌شود در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد.

این پتنت که در ۶ دی منتشر شده، یک دستگاه که شامل صفحه نمایش منعطف در بخش بیرونی خود می‌شود را توصیف می‌کند. نکته جالب در رابطه این پتنت این است که صفحه نمایش این گوشی در محلی که خم شده است نیز قابل استفاده خواهد بود.

دو حفره در بالا و پایین دستگاه دیده می شود و این در حالی است که حفره کوچک‌تری هم در سمت چپ وجود دارد. در ضمن و با وجود آن که پتنت، یک گوشی هوشمند تاشو را به تصویر می‌کشد، سمت راست این دستگاه هنگام تا شدن حالتی خمیده دارد.

اگر کاربران بخواهند از دستگاه به عنوان یک تبلت استفاده کنند، می‌توانند از طریق کشیدن قسمت عقبی به راست، به راحتی این موبایل را باز کنند. نکته قابل توجه در مورد این پتنت به مکانسیم محنصر به فرد لولای بین دو صفحه نمایشگر بر می‌گردد که هنگام باز شدن، از سمت چپ گوشی ۱ اینچ به اندازه عرض صفحه نمایش اضافه می‌کند. مطابق انتظار، هنگام باز شدن گوشی سیستم عامل هم با فرم جدید خود را سازگار می‌کند و از قسمت‌های اضافه شده برای نمایش جزییات تازه‌ای استفاده خواهد کرد.

در بخش جداگانه‌ای، پتنت جدید ال جی چند طرح بندی جالب دوربین دستگاه را شرح می‌دهد. در یکی از آن‌ها دوربین در قالب مجموعه‌ای ماتریس مانند عمل می‌کند که اجازه گرفتن چند عکس از زوایای مختلفی را می‌دهد. در طرح دیگر نیز گرفتن تصاویر سه بعدی توسط دوربین به تصویر کشیده می‌شود.

در حالت خوشبینانه چند خط بالا توصیف گوشی هوشمند تاشو ال جی خواهند بود. از سمت دیگر ممکن است این موارد تنها پتنت جدیدی از ال جی باشند و حتی محصول ذکر شده هیچ وقت به تولید نهایی نرسد.

پیش از این هم این کمپانی علایم تجاری تازه‌ای را به سمت رسانده بود که به دستگاه‌هایی با صفحه نمایش تاشو مربوط می‌شدند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی