ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Left to Survive؛ بازمانده‌های جهنم

سبک تیراندازی گوشی خیلی وقت است که حرف جدیدی برای گفتن ندارد. اگر از شوترهای باکیفیتی که چند ماه یک بار سر و کله‌شان پیدا می‌شوند فاکتور بگیریم و کلی نگاه کنیم، به شوترهایی می‌رسیم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

سبک تیراندازی گوشی خیلی وقت است که حرف جدیدی برای گفتن ندارد. اگر از شوترهای باکیفیتی که چند ماه یک بار سر و کله‌شان پیدا می‌شوند فاکتور بگیریم و کلی نگاه کنیم، به شوترهایی می‌رسیم که همگی روندی تکراری را پیش گرفته‌اند؛ هر مرحله کوتاه شخصیت اصلی خودش حرکت می‌کند و بازیکن تنها باید به سمت دشمنان شلیک کرده یا در به بهترین حالت کاور بگیرد.

Left to Survive نمی‌خواهد پایانی بر این روند باشد. کلیشه‌ها در تک تک بخش‌های بازی جا خوش کرده‌اند و حتی ترکیب دو سبک نیز باعث نشده تا بازی برخلاف نمونه‌های مشابهش به اثری ماندگار تبدیل شود. با این حال همانطور که بعضی وقت‌ها فیلم‌های اکشن و متوسط هالیوودی می‌توانند لذت بخش باشند، Left to Survive نیز می‌تواند تا حدی مخاطبش را سرگرم‌ کند.

Left to Survive عنوانی آنلاین بوده و برای تجربه آن به اتصال اینترنت نیاز خواهید داشت.

در واقع اگر انتظارتان را به یک کشت‌وکشتار گرافیکی در دنیایی آخرالزمانی پایین بیاورید، Left to Survive با وجود اینکه خیلی می‌توانست از نسخه کنونی خودش بهتر بشود اما باز توانایی این را دارد تا به همان عنوان اکشنی تبدیل شود که مخاطب در آن فقط دنبال خونریزی است.

اگر کلش آف کلنز (Clash of Clans) با اکشن پاپ‌کورنی Kill Shot Virus ترکیب بشود و دوربین هم به پشت شخصیت اصلی بیاید، نتیجه نهایی همین Left to Survive است. بازی از دو بخش تشکیل شده: «ساخت و ساز» شبیه به عناوین استراتژی و «تیراندازی» که در آن باید به سمت زامبی‌ها شلیک کنید.

مشابه بازی‌های استراتژی و البته در مقیاسی کوچک‌تر، می‌توانید منطقه خود را ساخته و با برپایی ساختمان‌های جدید یا کاشت مزارع از مردمی که به شما پناه می‌آورند کمک کنید. حرکت مثبتی که سازنده در این قسمت انجام داده، ارتباط بین این دو بخش ساخت و ساز و اکشن است. بعضی ساختمان‌ها منابعی به بازیکن می‌دهند و با این منابع می‌توان اسلحه‌ها یا تجهیزات مختلف را ارتقا بدهید.

اما در قسمت اکشن توسعه‌دهنده المان‌های سبک On-Rail را به‌کار برده و در آن شخصیت اصلی گاهی اوقات خودش حرکت کرده و بنابراین بازیکن تنها وظیفه دارد تا به سمت زامبی‌ها تیراندازی کند. در این میان آیتم‌هایی مثل نارنجک و بسته سلامتی نیز وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌شود راحت‌تر هر مرحله را برد.

Left to Survive

جدا از قسمت کمپین، بازی دو حالت گیم‌پلی دیگر هم دارد؛ «بازیکن در برابر بازیکن» (PVP) که طی آن بازیکن‌ها تک به تک یا دو به دو می‌توانند توانایی‌های خودشان را نسبت به یکدیگر بسنجند و Base Raid که در آن با هلیکوپتر و به هدف غارت منابع، به مقر بقیه بازیکن‌ها هجوم می‌برید.

نه عالی نه بد، متوسط بهترین لقبی است که می‌شود به Left to Survive داد. بازی از مشکلاتی مثل کوتاهی مراحل و اجبار به پرداخت‌های درون برنامه‌ای رنج می‌برد ولی از آن طرف به‌خاطر ذات اکشن و البته گرافیک بالایی که دارد، می‌تواند برای مدتی علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر و آخرالزمانی را سرگرم کند.

Left to Survive

Left to Survive

سازنده: My.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 648.5 / 453.73 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۴ دی ۱۳۹۷

    یه سوال چرا life after رو بررسی نمیکنید همه بازیکن های موبایل این چند وقت دارن در مورد اون حرف میزنن محبوبیتش کم از کال اف دیوتی که این روز ها اومده نداره البته نسخه انگلیسیش هنوز نیومده ولی بازم قابل بررسی هست بهشت the day after tommmro هم میگن خواهشن بررسی کنید

    • LOGANLEGEND
      LOGANLEGEND | ۱۴ دی ۱۳۹۷

      بتا بازی امیتاز 2 از 10 رو تو مارکت tap tap گرفته.. بحثی باقی نمیمونه

      • Mamad Shafi
        Mamad Shafi | ۱۵ دی ۱۳۹۷

        فکنم بازی اشتباه گرفتی یا تو فاز هستی

      • Mamad Shafi
        Mamad Shafi | ۱۵ دی ۱۳۹۷

        تو پلی استور از ۵ نمره ۴ گرفته تو Apkpure از ۱۰ نمره ۸ رو گرفته تازه بازی هنوز ربان انگلیسی نداره

        • محمد کریمی
          محمد کریمی | ۱۵ دی ۱۳۹۷

          سلام، اتفاقا بازی رو چند روز پیش تجربش کردم و دوستمون LOGANLEGEND هم درست میگن. بازی در فروشگاه TapTap (فروشگاه چینی اپلیکیشن‌ها) حضور داره و با وجود دانلود بالاش اما میانگین امتیازی 3 رو از کاربرا گرفته. اما خب دلیل اینکه بهش نپرداختیم بیشتر به خاطر زبانش بود، نسبت به بقیه عناوین چینی سخت‌تره کنار اومدن باهاش. ممنون از پیشنهادتون

مطالب پیشنهادی