ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی رسماً به یکی از زیر شاخه‌های شیائومی تبدیل شد

زیرشاخه‌ی شرکت‌های بزرگ روز به روز معروف‌تر از گذشته می‌شوند و این موضوع خصوصا در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند صادق است. اوپو، ویوو و وان پلاس همگی از زیر شاخه‌های BKK الکترونیکس محسوب می‌شوند و ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

زیرشاخه‌ی شرکت‌های بزرگ روز به روز معروف‌تر از گذشته می‌شوند و این موضوع خصوصا در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند صادق است. اوپو، ویوو و وان پلاس همگی از زیر شاخه‌های BKK الکترونیکس محسوب می‌شوند و از طرفی یکی از زیر شاخه‌های معروف دنیا آنر زیر نظر هواوی فعالیت می‌کند. حالا شیائومی -یکی دیگر از شرکت‌های معروف چینی- یک شرکت جدید را به ترکیب زیر شاخه‌های خود افزوده است.

گوشی‌های هوشمند ردمی و ردمی نوت جزو معروف‌ترین گوشی‌های اقتصادی شیائومی محسوب می‌شوند. تلاش برای ایجاد استقلال برای برند ردمی تا حدی منطقی به نظر می‌رسد، خصوصا با در نظر گرفتن این موضوع که شیائومی قصد دارد بعد از این اتفاق تمرکز بیشتری را روی تولید گوشی‌های هوشمند پرچمدار قرار دهد.

دیگر شرکت زیر شاخه‌ی شیائومی یعنی پوکو (POCO) با آوردن سخت افزار‌های قدرتمند به بازار گوشی‌های میان رده، تا حدی خیال شیائومی را از درآمدزایی در این بازار راحت کرده و حالا با اضافه شدن ردمی، شیائومی امیدوار است بازار گوشی‌های اقتصادی هم پوشش داده شود. از همه مهمتر این موضوع منجر به تمرکز بیشتر شیائومی روی تولید گوشی‌های پرچمدار خواهد شد.

این رویکرد می‌تواند برای شیائومی حرکت مثبتی تلقی شود، خصوصا بعد از آنکه این شرکت چینی وارد بازار غرب شده است. خبر تبدیل شدن ردمی به یکی از زیرشاخه‌های شیائومی فعلا به صورت یک پست در ویبو و به صورت رسمی از طرف شیائومی منتشر شده. اما باید به این موضوع نیز اشاره کرد که ردمی خود را برای رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آماده می‌کند. این رونمایی ۲۰ دی ماه انجام خواهد پذیرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohsen_Khazaei
    Mohsen_Khazaei | ۱۵ دی ۱۳۹۷

    خب پس الان اینجوری خواهد شد:
    MI
    Redmi
    PocoPhone

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۴ دی ۱۳۹۷

    بی نظیرند
    دو ساله ردمی 3 دارم ..

مطالب پیشنهادی