ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل اسیستنت
تکنولوژی

پایش رژیم غذایی با Lifesum از طریق گوگل اسیستنت ممکن می‌شود

دیگر نیازی نیست که برای پایش رژیم غذایی‌ موبایل‌تان را از جیب بیرون بکشید یا به صفحه ساعت هوشمندتان نگاه کنید. Lifesum به تازگی اپلیکیشنی معرفی کرده که می‌تواند از طریق گوگل اسیستنت، مراقب رژیم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

دیگر نیازی نیست که برای پایش رژیم غذایی‌ موبایل‌تان را از جیب بیرون بکشید یا به صفحه ساعت هوشمندتان نگاه کنید. Lifesum به تازگی اپلیکیشنی معرفی کرده که می‌تواند از طریق گوگل اسیستنت، مراقب رژیم غذایی شما باشد.

چه یک لیوان آب بخورید و چه ظرف بزرگی از یک غذای چرب و سنگین، به لطف Lifesum کافیست گوگل اسیستنت را احضار کرده و این وعده‌ها را با دستور صوتی به آن بگویید. در این صورت اپلیکیشن می‌تواند آن وعده را همراه با اطلاعاتی مثل ارزش غذایی در تاریخچه خود ذخیره کند.

گوگل اسیستنت

به غیر از این Lifesum امکان به‌روزرسانی وزن بدن، شرکت در چالش‌ها (مثل چالش حذف غذاهای شکر دار از رژیم غذایی) و نمایش پیشرفت‌های شما در کاهش یا افزایش وزن را هم ارائه می‌دهد.

البته قابلیت‌های این اپ برای همه کاربران مناسب نیست. Lifesum میزان هر وعده غذایی را بسته به اهدافی که دارید، شخصی‌سازی می‌کند. اما در وارد کردن وعده‌های غذایی آن چنان تخصصی عمل نمی‌کند و ممکن است برای وارد کردن اطلاعات غذاهای رژیمی خاصی که مصرف می‌کنید، ناچار به استفاده از اپلیکیشن‌های دیگر باشید.

ضمن این که وارد کردن اطلاعات از طریق فرمان‌های صوتی در محیط‌های پر سر و صدا، مثلا رستوران‌ها کار چندان آسانی نیست. با این وجود برای مواقعی که مشغول انجام کارهایتان هستید و فرصت تایپ در گوشی را ندارید، شاید Lifesum بتواند به کارتان بیاید.

گوگل ارائه این قابلیت برای دستیار هوشمند خود را از امروز آغاز کرده، با این وجود ممکن است برای دریافت آن لازم باشد چند روزی منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی