ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایموجی‌های سه بعدی در P30 و P30 Pro طبیعی‌تر خواهند شد

با شروع سال جدید میلادی‌، همواره باید شاهد انتشار اطلاعات جدیدی در مورد گوشی‌های پرچمدار کمپانی‌های بزرگ باشیم. در حال حاضر می‌دانیم هواوی طی سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ گوشی‌های P30 و P30 Pro را ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

با شروع سال جدید میلادی‌، همواره باید شاهد انتشار اطلاعات جدیدی در مورد گوشی‌های پرچمدار کمپانی‌های بزرگ باشیم. در حال حاضر می‌دانیم هواوی طی سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ گوشی‌های P30 و P30 Pro را عرضه خواهد کرد؛ گوشی‌هایی که احتمالا از قابلیت ایموجی‌های سه بعدی با نام 3D CuteMoji بهره خواهند برد.

جالب است بدانید که این اسم توسط یک فرد واسطه در پایخت کشور پرو یعنی شهر لیما به ثبت رسیده و در توصیف آن به یک برنامه کامپیوتری و نرم‌افزار قابل دانلود اشاره شده است. از معنای این اسم می‌توان برداشت کرد که در پرچمدارهای بعدی هواوی باید شاهد اضافه شدن قابلیت استفاده از ایموجی‌های سه بعدی با ویژگی‌های تازه‌ای باشیم. اپل سال 2017 و با معرفی قابلیت انیموجی برای آیفون ایکس، دنیای ایموجی ها را وارد مرحله تازه‌ای کرد. بعد از آن کمپانی‌های دیگری مانند سامسونگ و ایسوس نیز چنین قابلیتی را برای گوشی های جدید خود در نظر گرفتند.

3D CuteMoji

هواوی هم سال گذشته سری P20 را به قابلیتی با نام AR lens مجهز کرد که چیزی بین ایموجی‌های سه بعدی اپل و سامسونگ را ارائه می‌داد. این ویژگی در گوشی میت ۲۰ پرو با قابلیت جدیدی با اسم Qmoji که به کاربران امکان انتخاب شکل‌های مختلف و ضبط پیام با آن‌ها را می‌داد جایگزین شد.

حال و همان‌طور که در تصویر خنده دار بالا می‌بینید، احتمالا 3D CuteMoji کار شبیه سازی را با دقت بالاتری انجام خواهد داد. اطلاعات دیگری در رابطه این قابلیت در دسترس نیست و باید تا کنفرانس جهانی موبایل منتظر معرفی این ویژگی از سمت هواوی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehranium
    Mehranium | ۱۵ دی ۱۳۹۷

    هواوی چقدر تقلب میکنه کلا شرکت های چینی تقلب بازن

مطالب پیشنهادی