ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن خبرخوان
نرم افزار و اپلیکیشن

پنج اپلیکیشن خبرخوان کاربردی برای استفاده در آیفون و آیپد

آیفون و آیپد برای پیگیری اخبار دیوایس‌های مناسبی هستند. خصوصا آیپد که به خاطر اندازه‌ی بزرگترش پلتفرمی مناسب برای خواندن به شمار می‌رود. خوشبختانه اپلیکیشن‌های متعددی در اپ استور وجود دارند که می‌توانند امکان مطالعه‌ی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

آیفون و آیپد برای پیگیری اخبار دیوایس‌های مناسبی هستند. خصوصا آیپد که به خاطر اندازه‌ی بزرگترش پلتفرمی مناسب برای خواندن به شمار می‌رود. خوشبختانه اپلیکیشن‌های متعددی در اپ استور وجود دارند که می‌توانند امکان مطالعه‌ی آخرین اخبار و اشتراک‌گذاری آسان آن‌ها را برایتان فراهم کنند. اما شاید بپرسید که آیا با وجود اپلیکیشن Apple News نیازی هست که از اپلیکیشن‌های شخص ثالث دیگر استفاده کرد؟

پاسخ مثبت است. به عقیده‌ی ما استفاده از اپلیکیشن‌های دیگری به جز Apple News می‌تواند شما را در پیگیری بهتر خبرها یاری کند؛ خصوصا وقتی بخواهید سایت‌های فارسی را مطالعه کنید که در اپل نیوز مقدور نیست. با این حساب، در ادامه این مقاله قصد داریم چند اپلیکیشن خبرخوان مفید برای سیستم عامل iOS را به شما معرفی کنیم. اگر علاقمند به پیگیری اخبار هستید، این مقاله را از دست ندهید.

Feedly

اپلیکیشن خبرخوان

فیدلی یکی از اپلیکیشن‌هایی است که بعد از تعطیلی سرویس Google Reader RSS مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفت و این توجه، بی دلیل نبود. یک حساب کاربری رایگان در فیدلی به شما امکاناتی را در حد Google Reader عطا خواهد کرد. با استفاده از فیدلی می‌توانید منابع مورد نظر خود را به اپلیکیشن اضافه کنید تا اخبار منتشر شده از آن‌ها را راحت تر مشاهده نمایید.

همچنین فیدلی با استفاده از هوش مصنوعی به شما منابع مشابهی را پیشنهاد خواهد داد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. حساب کاربری رایگان در فیدلی برای شما این امکان را فراهم خواهد کرد تا بتوانید حداکثر از ۱۰۰ منبع مختلف اخبار را مطالعه کنید. البته در کنار اخبار باید تبلیغات نمایش داده شده را هم تحمل کنید. اگر از تبلیغات خوشتان نمی‌آید، می‌توانید از اشتراک ماهانه‌ی فیدلی استفاده کنید که ۵.۴۱ دلار به طور ماهانه برایتان خرج خواهد داشت.

Feedly

Feedly

سازنده: DevHD Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 32.6 مگابایت زبان:

Nuzzel

اپلیکیشن خبرخوان

نازل اپلیکیشن متفاوتی برای پیگیری اخبار به شمار می‌رود. نرم افزار یاد شده را بیشتر می‌توان یک صفحه‌ی مجازی دانست. این اپ به شما امکان می‌دهد تا دوستان و برخی از چهره‌های مهم را دنبال کنید. بعد از این اتفاق، لینک‌هایی که بیشتر مورد توجه لیست دوستانتان قرار گرفته باشد، از اولویت بالاتری برای نمایش داده شدن در فید شما برخوردار می‌شود. مزیت مهم دیگر این اپلیکیشن رایگان بودن آن است.

Nuzzel

Nuzzel

سازنده: Nuzzel, Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 47.6 مگابایت زبان:

Unread

اپلیکیشن خبرخوان

یک آر‌اس‌اس خوان کلاسیک که سالهاست در زمینه‌ی نشر اخبار در گوشی‌ها فعالیت می‌کند. آنرید اپلیکیشنی است که بسیاری از کاربران سیستم عامل‌های iOS از آن استفاده می‌کنند و احتمالا استفاده از آن را به شما هم توصیه کنند. دلیل این موضوع شاید به خاطر سادگی بیش از حد ظاهر این اپلیکیشن در ارائه‌ی اخبار باشد. Unread هدف اصلی‌اش نمایش اخبار و نوشته‌های آن است و به همین خاطر خبری از زرق و برق معمول اپلیکیشن‌های امروزی در آن نیست.

اما موضوعی که توجه بسیاری را به این اپلیکیشن جلب کرده شباهت‌های زیاد این اپلیکیشن به آر‌اس‌اس خوان‌های قدیمی اپ استور است. این نرم افزار خبری به سرعت محتوای مورد نظر شما را نمایش خواهد داد. بنابراین اگر تنها خواندن اخبار برایتان مهم باشد، Unread گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

Unread

Unread

سازنده: John Brayton قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 36 مگابایت زبان:

Inoreader

اپلیکیشن خبرخوان

چیزی که اینوریدر را به گزینه قدرتمندی تبدیل می‌کند توانایی اپلیکیشن در رنگی کردن کلمات کلیدی اخبار است. این موضوع باعث می‌شود که شما بتوانید کلمات کلیدی یک خبر را بهتر مشاهده کنید و در صورتی که بخواهید اطلاع بیشتری از آن بخش به دست آورید، کافیست روی آن بزنید تا اطلاعات مربوط به آن را نیز بخوانید. علاوه بر این با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید با اعمال فیلتر‌هایی خاص، خبر‌ها با موضوعات مشابه را در کنار هم داشته باشید.

برای استفاده از این اپلیکیشن باید به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس نسبت به ایجاد فیلتر‌های شخصی سازی شده بپردازید تا اخبار آنطور که دلتان می‌خواهد دسته بندی شوند. همچنین می‌توانید با ادغام نقاط قوت Unread و اینوریدر، بهترین تجربه از مطالعه‌ی اخبار را داشته باشید.

Inoreader - News App & RSS

Inoreader - News App & RSS

سازنده: INNOLOGICA OOD قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 35.2 مگابایت زبان:

دکه

در بین اپلیکیشن‌های متعدد خبری در اپ استور، لازم است که به یک اپلیکیشن ایرانی نیز اشاره کنیم. دکه نرم افزاریست که مهمترین و تازه‌ترین اخبار روز ایران را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این نرم افزار ساده امکان خواهید داشت تا اخبار را بر اساس موضوع یا منبع دنبال کنید.

یکی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن، امکان دنبال کردن نتایج زنده‌ی مسابقات ورزشی مورد علاقه‌تان است و می‌توانید نتایج را از بخش اعلان‌ها دنبال کنید. اخبار در این اپلیکیشن از منابع معتبر ایرانی و خارجی به سمع و نظر کاربران خواهد رسید.

دکه

دکه

سازنده: Amin Dahesh قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 22.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی