ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر اسرار آمیز انحصاری جدید پلی استیشن 4 با نام S.O.N را اینجا ببینید [تماشا کنید]

بازی S.O.N بدون شک اسرار‌ آمیزترین انحصاری پلی استیشن 4 تا به اینجای کار بوده است. اخیرا ویدیو جدیدی از این عنوان منتشر شده که محیط عجیب و غریب بازی را به تصویر می‌کشد. در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

بازی S.O.N بدون شک اسرار‌ آمیزترین انحصاری پلی استیشن 4 تا به اینجای کار بوده است. اخیرا ویدیو جدیدی از این عنوان منتشر شده که محیط عجیب و غریب بازی را به تصویر می‌کشد.

در این ویدیو، بار دیگر شاهد نمایش محیط‌هایی هستیم که به احتمال زیاد در نقش شخصیت اصلی بازی مجبور به حضور در آن‌ها خواهیم شد. نکته مشترک میان تمام این محیط‌ها، فضای عجیب و غریب و طراحی ترسناک آن‌ها است. همزمان با به تصویر کشیده شدن این تصاویر، صداهای ترسناک و کلمات نا مفهومی هم شنیده و دیده می‌شوند که احتمالا به افرادی که طی S.O.N با آن‌ها روبرو خواهیم شد اشاره می‌کنند.

به گفته سازندگان بازی در استودیو RedG، این عنوان داستان پدری را روایت می کند که پس از گم شدن دخترش، برای پیدا کردن او راهی جنگل های پنسیلوانیا که نام آن «جنوب هیچ کجا» (South of Nowhere) است، شده و طی جستجو خود با موارد عجیب و گاهاً ترسناکی روبرو می شود. می توان حدس زد که بخش زیادی از S.O.N روی حرکت در تاریکی جریان خواهد داشت و بنابراین احتمالا شاهد جامپ اسکرهای زیادی طی مراحل مختلف خواهیم بود.

پیش از این هم تریلر جالب دیگری از S.O.N منتشر شده بود که فضای برفی این بازی را نشان می‌داد. در ابتدا قرار بود S.O.N ماه گذشته به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شود اما این عنوان در حال حاضر تا زمان نامشخصی تاخیر خورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی