ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی پی ۳۰
تکنولوژی

رندر ۳ بعدی هواوی پی ۳۰ طراحی جدید آن را نمایان می‌کند [تماشا کنید]

هواوی پی ۳۰ اخیرا سر تیتر خبرهای فناوری را به خود اختصاص داده و امروز OnLeaks@، افشاگر سرشناس دنیای فناوری رندرهای جدیدی را از آن منتشر کرده که شایعات قبلی پیرامون دوربین آن را زیر سوال ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

هواوی پی ۳۰ اخیرا سر تیتر خبرهای فناوری را به خود اختصاص داده و امروز OnLeaks@، افشاگر سرشناس دنیای فناوری رندرهای جدیدی را از آن منتشر کرده که شایعات قبلی پیرامون دوربین آن را زیر سوال می برند.

بر اساس این رندرها هواوی پی ۳۰ در پنل جلو دستخوش تغیرات قابل توجهی شده که شامل کاهش حواشی اضافه در لبه های بلا و پایین می شود. در لبه پایین حاشیه ای که مکان تعبیه اسکنر فیزیکی اثر انگشت بود، جای خود را به لبه ای به مراتب باریکتر داده و در لبه بالایی نیز بریدگی عریض با نمونه قطره ای جایگزین شده است. این تغییرات باعث شده قطر نمایشگر به ۶ اینچ اضافه پیدا کند.

در پنل عقب نیز  برخلاف گمانه زنی های مربوط به دوربین چهارگانه کماکان پیکربندی عمودی و سه گانه سال گذشته به قوت خود باقی مانده است. اگرچه اینبار کیفیت دوربین افزایش یافته و حالا سه حسگر اصلی ۴۰، واید ۲۰ و تله فوتوی ۵ مگاپیکسلی در آن جاخوش کرده اند.

تغییرات دیگر شامل فلاش دوگانه LED جدید است که دیگر مدور نیست. علاوه بر این احتمالا در هواوی پی ۳۰ شاهد بازگشت جک ۳۵ میلیمتری هدفون خواهیم بود که برخی کاربران از حذف آن ناخشنود بودند.

پیش از این ایوان بلس مدعی شده بود که در پنل جلو هواوی پی ۳۰ هم احتمالا دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی جا خوش می کند که به لطف سنسور بهبود یافته نسبت به پی ۲۰ از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

از همه مهمتر اما مجهز شدن این گوشی به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است که تغییری قابل توجه به حساب می آید. انتظار می رود این گوشی در کنار مدل های پی ۳۰ لایت و پی ۳۰ پرو اوایل سال آینده معرفی شوند. هرچند بعید نیست کمپانی چینی معرفی آنها را به رویداد MWC 2019 اواخر سال جاری نیز موکول کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی