ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فصل جدید کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا آغاز شد

اولین دوره از فصل جدید کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا برای نوجوانان در بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این دوره ویژه پسران 11 تا 13 ساله است و نوجوانانی که ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۰

اولین دوره از فصل جدید کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا برای نوجوانان در بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این دوره ویژه پسران 11 تا 13 ساله است و نوجوانانی که در سه دوره قبلی حضور نداشته‌اند، می‌توانند در فصل جدید کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا با برنامه های جدید شرکت کنند.

برای شرکت در دوره جدید کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا خانواده نوجوانان 11 تا 13 سال می‌توانند یک دقیقه ویدیو از بازی فوتبال فرزندانشان را تا تاریخ 10 بهمن ماه به نشانی irancell.ir/camp ارسال کنند.

ویدیوهای رسیده از 10 تا 14 بهمن ماه سال جاری توسط یک تیم کارشناس استعدادیابی مورد ارزیابی قرار گرفته و از بین شرکت کنندگان 60 نفر برای آموزش سه روزه به کمپی که از 30 بهمن تا 2 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، دعوت می‌شوند.

ایرانسل پیش از این سه کمپ استعدادیابی در اسفندماه سال گذشته، اردیبهشت و مردادماه سال جاری با حضور بازیکنان و سفیران استعدادیابی لالیگا نظیر لوئیس گارسیا ژولیو باپتیستا و گایزگا مندیتا در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم‌ ملی و باشگاه‌های داخلی ایران برگزار کرده است. در سه کمپ قبلی 270 بازیکن نوجوان مستعد شناسایی شده، آموزش دیدند و مدارک حضور در این کمپ‌ها را دریافت کرده‌اند.

اولین دوره از فصل جدید کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا در راستای تفاهم نامه‌‌ای که بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا ، لالیگا، با دو هدف فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان منعقد شده است، برگزار می‌شود. ایرانسل چندی قبل از تمدید این تفاهم نامه خبر داده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی