ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Latitude 7400
تکنولوژی

لپ‌تاپ دل Latitude 7400 با قابلیت تشخیص حضور کاربر معرفی شد

اگرچه در میان لپ تاپ های دل سری های XPS و Alienware توجه بیشتری را به خود جلب می کنند اما این کمپانی با معرفی محصولی جدید در پی ارتقای سری Latitude است. این لپ تاپ تبدیل پذیر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

اگرچه در میان لپ تاپ های دل سری های XPS و Alienware توجه بیشتری را به خود جلب می کنند اما این کمپانی با معرفی محصولی جدید در پی ارتقای سری Latitude است.

این لپ تاپ تبدیل پذیر که Latitude 7400 نام دارد، برخلاف نسل های قبلی بیشتر شبیه یک مک بوک است تا رایانه ای سازمانی و از بدنه ای آلومینیومی با گوشه های تراش خورده بهره می برد که وزن آن از ۱.۳ کیلوگرم فراتر نخواهد رفت. Latitude 7400

این دستگاه به نمایشگری ۱۴ اینچی با رزولوشن 1080p مجهز شده که قابلیت شناسایی فرامین لمسی را دارد و از طریق فناوری Super Low Power به بهینه سازی مصرف انرژی کمک می کند. به لطف پیاده سازی عناصر طراحی سری XPS در این دستگاه، حاشیه های نمایشگر نسبت به نسل قبل حدود ۲۵ درصد کاهش یافته است. یکی از قابلیت های جالب این محصول تشخیص حضور کاربر در برابر لپ تاپ و راه اندازی دوربین سازگار با ویندوز هلو است. از سوی دیگر با دور شدن کاربر Latitude 7400 به طور خودکار قفل می شود.

لپ تاپ تبدیل پذیر دل از پردازنده هشت هسته ای نسل هشتم اینتل، تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR3 و دو ترابایت حافظه داخلی m.2 NVMe بهره می برد. در نسخه های سفارشی این لپ تاپ پشتیبانی از LTE Cat 16 داخلی نیز در نظر گرفته شده است.

همانطور که گفتیم Latitude 7400 از نظر طراحی بی شباهت به مک بوک نیست اما بر خلاف آن پورت های بسیاری را برای کاربران به همراه دارد که شامل دو درگاه USB A، دو USB C با امکان شارژ، HDMI و کارت خوان است. باتری ۷۸ وات ساعتی به لطف فناوری شارژ سریع به سرعت آماده خدمت شده و به گفته دل تا ۲۴ ساعت توانایی شارژدهی خواهد داشت.

این دستگاه از اواخر سال جاری و با قیمت پایه ۱۵۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی