ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Drive and Park؛ بِران و پارک کن

بازی‌های موبایل هیچوقت به اندازه عناوین کنسول‌های خانگی ماندگار نبوده‌اند، خیلی‌هایشان یک سرگرمی زودگذر به‌حساب می‌آیند و در این میان آثار تاثیرگذارتر به عنوان مکملی توانسته‌اند در کنار این بازی‌های چند ساعت مصرف قرار بگیرند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

بازی‌های موبایل هیچوقت به اندازه عناوین کنسول‌های خانگی ماندگار نبوده‌اند، خیلی‌هایشان یک سرگرمی زودگذر به‌حساب می‌آیند و در این میان آثار تاثیرگذارتر به عنوان مکملی توانسته‌اند در کنار این بازی‌های چند ساعت مصرف قرار بگیرند و با وجود تعداد خیلی‌کمترشان اما همچنان به پلتفرم تلفن‌های هوشمند معنا ببخشند.

هر دو گروه مهم هستند و حضورشان پیش یکدیگر به همان اندازه که موبایل گیمینگ را به پلتفرمی مفرح تبدیل کرده به همان اندازه هم باعث شده تا گیمرها آن را جدی بگیرند. «بران و پارک کن» (Drive and Park) یکی از نماینده‌های باکیفیت گروه اول است، عنوانی که هرچند عمر سرگرمی که ارائه می‌دهد طولانی نیست اما در همان چند ساعت کاربر را به بهترین حالت ممکن درگیر خودش می‌کند.

Drive and Park
یک ثانیه قبل از فاجعه

Drive and Park همانگونه که اسمش نشان عنوانی با محوریت پارک ماشین‌ها است. البته با این تفاوت نسبت به آثار شبیه‌سازی که در اینجا از آن گیم‌پلی کند خبری نبوده و سازنده با چاشنی سرعت و المان‌های آرکید سعی کرده پارک کردن را هیجان‌انگیزتر به تصویر بکشد. در بازی ماشین‌ها مسیری مستقیمی را خودشان حرکت می‌کنند.

حالا تنها وظیفه بازیکن است تا هر جای خالی که بین بقیه ماشین‌ها دید، انگشتش را روی صفحه لمسی نگه دارد تا اتومبیل با یک حرکت نمایشی پارک شود. هرچه‌قدر که بیشتر انگشت‌ را نگه دارید، ماشین بیشتر می‌پیچد و طبیعتا اگر به موقع انگشت‌تان را برندارید، ماشین یا چپ کرده و یا در قسمت مشخص شده قرار نمی‌گیرد. بنابراین می‌بازید.

برخلاف خیلی از آرکیدها که معمولا رکوردی هستند، Drive and Park از سیستم مرحله‌ای استفاده کرده است؛ هر مرحله می‌شود ده ماشین را پارک می‌کنید و با هر پارک نیز امتیازی به کاربر تعلق می‌گیرید. اگر امتیاز به حد نصاب برسد جواز حضور در مرحله بعد به دست خواهد آمد. ایده‌ای که نقش مثبتی در جلوگیری از یکنواختی گیم‌پلی دارد اما یک اشتباه باعث شده تا به خوبی تاثیرش را نشان ندهد.

رانندگی کن و پارک کن
نبود یک حالت رکوردی کاملا در بازی احساس می‌شود.

در Drive and Park هر ماشین امتیاز به‌خصوص خودش را داشته و با هر پارک، همان امتیاز به کاربر تعلق می‌گیرد. نکته اینجاست از یک جایی به بعد سقف امتیازی که باید به آن برسید خیلی زیاد می‌شود و راهی ندارید جز اینکه دست در جیب‌تان کرده یا هر از چندگاهی بازی را چک کرده و جعبه‌های رایگان را بگیرید. اگر این روند سختی منطقی‌تر می‌شد، نتیجه بهتری را شاهد بودیم.

Drive and Park همان چیزی است که همیشه از Estoty انتظار می‌رود. این استودیو که با ساخت Mr Gun ،Ketchapp Basketball و Knife Hit نشان داده می‌داند چگونه بازی‌های ترند بسازد، با Drive and Park بار دیگر توانایی‌هایش را در ساخت عناوین ساده و مناسب برای بی‌حوصلگی‌ها ثابت کرد.

Drive and Park در مدت زمان کمی که از عرضه‌اش می‌گذرد توانسته رکورد بیش از 10 میلیون دانلود را به ثبت برساند و برای بازیکن‌هایی که به دنبال یک تجربه از جنس بازی‌های کچ‌اپ هستند، اثر جدید Estoty از بهترین گزینه‌های حال حاضر تلفن‌های هوشمند به حساب می‌آید.

Drive and Park

Drive and Park

سازنده: SayGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 160.8 / 42 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۵ دی ۱۳۹۷

    اگه در گوگل پلی دقت کنید ..نمره ی کلی 4.6 هست ولی نمره ات گیم پلی و کنترل و اینا حدود 2.5 هستند
    بازی برای نیم ساعت اول خوبه ..بعدش ازش زده می شید
    نمی دونم چرا 10 ملیون دانلود شده..

  • Mar_ShaL
    Mar_ShaL | ۱۵ دی ۱۳۹۷

    بازی رو نصب مردم بعد چند دقیقه حذف کردم بازی همش یه داستان تکراری هست. و خیلی زود ادم ازش خسته میشه

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۵ دی ۱۳۹۷

    قبلا بازیش میکردم بازی خوبی هست ولی بعد از چند وقت دیگه خسته کننده میشه

مطالب پیشنهادی