ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون های سال ۲۰۱۹ به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شوند؟

به نظر میٰرسد که در طراحی آیفون های سال ۲۰۱۹ میلادی آنچنان تغییری ایجاد نشود و به همین دلیل این تلفن های هوشمند از ظاهری شبیه به مدل های قبلی بهره خواهند برد. با این ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

به نظر میٰرسد که در طراحی آیفون های سال ۲۰۱۹ میلادی آنچنان تغییری ایجاد نشود و به همین دلیل این تلفن های هوشمند از ظاهری شبیه به مدل های قبلی بهره خواهند برد. با این وجود برخی باور دارند که مدل های جدید قرار است به قابلیت های واقعیت افزوده جدید مجهز شوند و تنها ویژگی تازه آیفون های سال بعد همین باشد.

حال Jean Baptiste Su نایب رییس و تحلیلگر معروف شرکت تحقیقاتی Atherton با انتشار گزارشی در وبسایت فوربس، مدعی شده که آیفون‌های سال ۲۰۱۹ به درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهند شد.

همچنین گفته می‌شوند که بریدگی کوچکتری در بالای صفحه نمایش گوشی‌های جدید اپل قرار خواهد گرفت و البته منطقی است چرا که بسیاری از شرکت‌ها با پیشرفت تکنولوژی روش‌های متفاوتی بکار گرفته‌اند و بدین ترتیب بریدگی بالای نمایشگر عریض کم کم به فراموشی سپرده می‌شود.

علاوه بر این اپل ممکن است که بار دیگر سراغ دوربین‌های TrueDepth  برود و از آنها برای آیفون های سال ۲۰۱۹ استفاده نماید. البته کمپانی کوپرتینویی مدعی شده که بر خلاف ساختار‌های استفاده شده برای گوشی‌های قبلی، درنظر دارد دوباره سنسور ‌های Time of Flight را در آیفون‌های سال ۲۰۱۹ تعبیه کند.

سال گذشته اپل از درگاه لایتنیگ همیشگی برای آیپد پرو استفاده نکرد و در عوض یک پورت USB-C در قسمت پایینی آن قرار داد تا کاربران راحتر از قبل بتوانند از تجهیزات جانبی استفاده نمایند. حال با توجه به نظر تحلیلگران، احتمالاً کمپانی کوپرتینویی قصد روند مشابهی در تولید تلفن‌های هوشمند خود پیش بگیرد و سیاست تازه‌ای در راستای پورت‌های استفاده شده در گجت‌هایش انتخاب کند.

همانطور که می‌دانید پیش از این، اپل از درگاه لایتنگ برای آیفون و آیپد استفاده می‌کرد و کاربران مجبور بودند وسایل جانبی همین برند را خریداری کنند اما جایگزین شدن پورت قبلی با یک درگاه USB-C موجب می‌شود که کاربران بتوانند سراغ گزینه‌های ارزانتر بروند و مسلماً طرفداران برند یاد شده از این خبر خوشحال خواهند شد.

 

تماشا کنید: تست مقاومت آیپد پرو ۲۰۱۸

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی