ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرفون E8 پایونیر با قیمت ۱۵۰ دلار معرفی شد

پایونیر قصد دارد در نمایشگاه CES 2019 از یک هدفون بی سیم جدید رونمایی کند. این ایرفون های ورزشی E8 نام خواهند داشت و قرار است اواسط بهمن ماه در سه رنگ زرد، طوسی و ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

پایونیر قصد دارد در نمایشگاه CES 2019 از یک هدفون بی سیم جدید رونمایی کند. این ایرفون های ورزشی E8 نام خواهند داشت و قرار است اواسط بهمن ماه در سه رنگ زرد، طوسی و صورتی عرضه شوند. گزارش شده که کاربران می‌توانند ایرفون E8 پایونیر با قیمتی حدود ۱۵۰ دلار خریداری کنند.

در نگاه اول، به نظر می‌رسد که هدفون های جدید شرکت پایونیر با ایرفون SoundSport Free شرکت Bose شباهت های زیادی داشته باشند اما تفاوت این دو مدل این است که E8 عمر باتری پایین‌تری دارد و کاربر تنها می‌تواند به مدت سه ساعت از آن استفاده نماید.

از مشخصات کلیدی آن می‌توان به باله‌‌ی تعبیه شده برای آن اشاره کرد که ایرباد را در گوش قفل می‌کند و کاربران می‌تواند بدون نگرانی از افتادن ایرفون خود به ورزش بپردازد.

علاوه بر این درایو‌ر های ۶ میلیمتری و کودک AAC برای این ایرفون در نظر گرفته شده و کاربر می‌تواند با استفاده از جعبه شارژ مخصوص، E8 دو مرتبه شارژ نماید. بدین ترتیب عمر باتری این ایرفون ۳ برابر شده و  به ۹ ساعت می‌رسد.

ضمن اینکه ایرفون E8 پایونیر موفق شده لیسانس IPX5 برای مقاومت در برابر آب را بدست آورد و قابلیت کنترل صوتی مخصوصی برای این ایرفون در نظر گرفته شده تا کاربر بتواند بدون استفاده از گوشی یا گجت، آهنگ یا سطح صدا را تنظیم کرده و یا دستوراتی را اجرا نماید.

همچنین می‌توان این ایرفون را با سیستم عامل اندروید یا اپلیکیشن اعلانات مخصوص پایونیر سازگار می‌شود و ایمیل ها یا خبر های مورد نظر کاربر را برایش بخواند. همانطور که گفته شده، پایونیر قرار است ایرفون E8 خود را در نمایشگاه CES رونمایی کند و بازدیدکنندگان قادر خواهند بود این گجت را تست نمایند تا در صورت نیاز بتوانند آن را پیش خرید کنند.

 

تماشا کنید: گوگل با برنامه VR Expeditions Pioneer، اندرویدی ها را به گردش علمی می برد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی