ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

DWR-2010
تکنولوژی

رونمایی دی‌لینک از روتر سازگار با شبکه 5G؛ نرخ انتقال تا ۳ گیگابیت بر ثانیه

روتر جدید دی‌لینک امکان به اشتراک گذاری شبکه پرسرعت 5G با دستگاه های دیگر ار میسر می سازد. این روتر که DWR-2010 نام دارد، با شبکه های 5G سازگاری داشته و نرخ انتقال تا ۳ گیگابیت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

روتر جدید دی‌لینک امکان به اشتراک گذاری شبکه پرسرعت 5G با دستگاه های دیگر ار میسر می سازد.

این روتر که DWR-2010 نام دارد، با شبکه های 5G سازگاری داشته و نرخ انتقال تا ۳ گیگابیت بر ثانیه را به ارمغان می آورد؛ رقمی ۴۰ برابر بیشتر از میانگین سرعت پهنای باند ثابت ایالات متحده!

تنظیم این روتر نیز بسیار ساده است و تنها با استفاده از سیم کارت و پاور امکان ایجاد شبکه وای فای بسیار پرسرعتی را به شما می دهد. روتر DWR-2010 از VoLTE پشتیبانی کرده و با سیستم وای‌فای مش دی‌لینک نیز سازگاری دارد.

این سیستم توزیع وای فای در سراسر خانه را تسهیل کرده و گزینه های متنوعی را برای مدیریت از راه دور ارائه دهنده سرویس فراهم می کند. با توجه به سازگاری روتر با پیکربندی فرکانس mmWave 5G (موج میلیمتری) و امواج میکروی کمتر از ۶ گیگاهرتز اپراتورها می توانند از آن برای ارائه بسته اینترنتی مبتنی بر نسل پنجم و عیب یابی از راه دور در صورت لزوم استفاده کنند.

5G مزیت مهمی برای ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی به شمار آمده و به آنها اجازه سرویس دهی در نقاط دورافتاده با هزینه کمتر از خطوط ثابت را می دهد. این روتر در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد اما قیمت آن هنوز مشخص نشد است. 

دی‌لینک در کنار روتر مذکور از محصولات جدیدی برای اکوسیستم خانه هوشمند mydlink نیز رونمایی کرده که شامل سنسور آب وای‌ فای سازگار با دستیار هوشمند گوگل می شود. این سنسور  نشت آب در امتداد یک خط لوله، زیر سینک و  جاهای دیگر را شناسایی کرده و کاربر اطلاع می دهد. سنسور مذکور تا پایان سال جاری و با قیمت ۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

این شرکت همچنین دوشاخه های هوشمند جدیدی را هم برای خودکار سازی سیستم روشنایی و ارتقای امنیت و کارایی معرفی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی