ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

infiniti-electric-crossover-concept-teaser
خودرو

اولین اطلاعات از کانسپت اینفینتی QX Inspiration؛ تلفیق تکنولوژی روز با قطعات دست ساز

در آستانه برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت، شرکت های مختلف رفته رفته اطلاعاتی را درباره مدل هایی که قرار است در این نمایشگاه رونمایی کنند، در اختیار رسانه ها می گذارند. اینفینیتی یکی از این شرکت ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

در آستانه برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت، شرکت های مختلف رفته رفته اطلاعاتی را درباره مدل هایی که قرار است در این نمایشگاه رونمایی کنند، در اختیار رسانه ها می گذارند. اینفینیتی یکی از این شرکت ها است که از معرفی کراس اووری کانسپت در دیترویت خبر داده است.

جدیدترین کانسپت اینفینیتی QX Inspiration نام دارد. این اتومبیل مفهومی هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ فنی، پیش نمایشی از مدل های برقی و قدرتمند زیرمجموعه لوکس ساز نیسان محسوب می شود.

مثل مفهومی Inspiration که سال گذشته در دیترویت رونمایی شد، QX Inspiration نیز از بدنه ای خوش استیل و زیبا برخوردار است. ترکیب هنرمندانه سطوح صاف، حجم های بعضا اغراق آمیز، زوایای تیز و ارتفاع زیاد خط شانه باعث به وجود آمدن پیکره ای مدرن و جذاب شده است.

infiniti-qx-inspiration (1)

تصاویر منتشر شده از اینفینیتی QX Inspiration، از کنار گذاشته شدن آینه های رایج و بکارگیری دوربین های جانبی خبر می دهند، روندی که رو به گسترش بوده و به نظر می رسد در آینده نه چندان دور به غیر از آئودی و اینفینیتی دیگر خودروسازان نیز به آن رو بیاورند.

اینفینیتی قصد دارد با توسعه پلتفرم های اختصاصی برای خودروهای برقی، محصولاتی با کابینی بزرگ و لوکس تولید کند. QX Inspiration به عنوان نماینده این دسته، فضای داخلی گسترده ای داشته و از مواد با کیفیت در قسمت های مختلف آن استفاده شده است؛ همچنین اجزای کابین با دست ساخته شده و از طریق تکنیک های سنتی مونتاژ شده اند.

اینفینیتی

به گفته اینفینیتی، کابین QX Inspiration بر اساس مفهوم "omotenashi" که به میزبانی گرم و احترام آمیز ژاپنی ها اطلاق می شود، شکل گرفته؛ به همین خاطر با ورود به داخل خودرو، سرنشینان با محیطی راحت و دلپذیر روبرو می شوند.

آنطور که در اطلاعیه رسمی آمده، QX Inspiration آغازگر عصری جدید برای اینفینیتی بوده و نشان می دهد که این برند چه مسیری را در آینده در پیش خواهد گرفت. اینفینیتی تکنولوژی های جدید را عامل اصلی تغییر زبان طراحی خود عنوان کرده است.

در زمان فعلی اطلاعاتی درباره مشخصات فنی یا امکانات QX Inspiration در دست نیست. برای آگاهی از جزئیات این کراس اوور مفهومی باید تا 14 ژانویه (24 دی ماه) و رونمایی رسمی این کراس اوور مفهومی در نمایشگاه خودروی دیترویت منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی