ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر زنده و مشخصات کاملی از گلکسی M20

همانطور که پیش از این گفتیم سامسونگ برای حفظ مقام اول خود به عنوان بهترین تولیدکننده‌ی تلفن هوشمند قصد دارد فعالیتش را گسترش دهد و گوشی‌های اقتصادی سرس M خود را تقویت نماید. حال تلفن ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

همانطور که پیش از این گفتیم سامسونگ برای حفظ مقام اول خود به عنوان بهترین تولیدکننده‌ی تلفن هوشمند قصد دارد فعالیتش را گسترش دهد و گوشی‌های اقتصادی سرس M خود را تقویت نماید. حال تلفن هوشمند گلکسی M20 موفق شده تاییده‌ی های لازم را از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) کسب کند. این مسئله موجب شده تصاویر زنده و مشخصات کاملی از این گوشی لو برود.

بر اساس اسناد FCC، کهکشانی اقتصادی جدید سامسونگ ابعادی معادل ۱۵۶.۴ در ۷۴.۵ میلیمتر خواهد داشت و از یک صفحه نمایش ال سی دی ۶.۱۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بهره خواهد برد.

تصویر زنده‌ی لو رفته از این گوشی مشخص کرده که گلکسی M20 از یک صفحه نمایش Infinity-V بهره خواهد برد و بریدگی تعبیه شده در بالای آن، محل قرارگیری دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و بلندگویش خواهد بود.

علاوه بر این مشخص شده که دو سیم کارت را در موبایل مذکور قرار داد و به صورت همزمان از آن دو استفاده کرد. همچنین گوشی اقتصادی جدید سامسونگ از وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی و بلوتوث LE 5.0 پشتیبانی می‌کند.

پیشتر گفته شده بود که گوشی اقتصادی گلکسی M20 به دوربین دوگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. در اسناد جدید، این شایعات تایید شده و قرار است این موبایل به آرایه دوربین دوگانه‌ای متشکل از یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ۵ مگاپیکسلی دیگری مجهز شود.

گفته می‌شود گوشی یاد شده به قابلیت‌های امنیتی نظیر حسگر اثرانگشت و قابلیت تشخیص چهره مجهز خواهد شد و شارژی ۹ ولتی/ ۱.۶۷ آمپری برایش در نظر گرفته می‌شود. دو مدل مختلف برای این موبایل در نظر گرفته شده که یکی از آنها از ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و دیگری به ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است.

این موبایل که به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید اوریو پشتیبانی می‌کند قیمتی در حدود ۲۱۵ دلار دارد و این احتمال وجود دارد که رسماً طی نمایشگاه CES امسال معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی