ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویکد آدیو با معرفی ایرباد‌های جدیدش در CES به جنگ اپل و جبرا می‌رود

کمپانی ویکد آدیو Wicked Audio چند سالی است به تولید هدفون‌‌هایی با طراحی زیبا معروف شده و گزینه‌های ارزانتری نسبت به دیگر برند‌ها نظیر بیتس عرضه می‌کند. حال این کمپانی سعی کرده سال ۲۰۱۹ را طوفانی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

کمپانی ویکد آدیو Wicked Audio چند سالی است به تولید هدفون‌‌هایی با طراحی زیبا معروف شده و گزینه‌های ارزانتری نسبت به دیگر برند‌ها نظیر بیتس عرضه می‌کند. حال این کمپانی سعی کرده سال ۲۰۱۹ را طوفانی آغاز کند و با عرضه‌ی ایرباد‌های ارزان و زیبا در نمایشگاه CES 2019 به جنگ اپل و جبرا برود.

این شرکت قصد دارد امسال سری ایرباد‌های بی سیم خود را هفته‌ی آینده معرفی کند و جایگزین ارزانتری در اختیار خریداران قرار دهد. این سری شامل چهار مدل ایرباد مختلف می‌شود اما ایرفون ضد آب Dunmore، گزینه جذابتری به شمار می‌رود.

ایرباد یاد شده به نوعی پرچمدار این سری محسوب می‌شود و عمر باتری ۶ ساعته دارد. این ایرفون علاوه بر اینکه  از یک ساعت عمر باتری بیشتری به ایرپاد اپل برخوردار است، موفق شده لیسانس IPX5 برای مقاومت در برابر آب بدست آورد.

به نظر میرسد که کاربر‌ها بتوانند در سال ۲۰۱۹ بیشتر از گذشته، سراغ ایرباد‌ها بروند و احتمال دارد که شرکت‌ها به همین دلیل سعی داشته باشند با فراهم کردن گزینه‌های بهتر و عمر باتری بیشتر، کاربران بسیاری را مجبور به خرید این مدل هدفون‌ها کنند. حال ویکد آدیو جزو اولین شرکت‌هایی است که ایرباد جدیدی با عمر باتری بیش از ۵ ساعت تولید کرده.

علاوه بر این، دو محصول ارزانتر نیز معرفی کرده که Gnar و Syver نام دارند. Gnar ایربادی اقتصادی است که از تکنولوژی حذف صدای محیطی و دستور صوتی برای پاسخگویی به تماس بهره می برد.

از سوی دیگر Syver ایرباد پیشرفته‌تری است که از موفق شده لیسانس IP65 برای مقاومت در برابر آب یا گرد و خاک بدست آورد. همچنین برای محصول یاد شده، یک کیس شارژ در نظر گرفته شده که علاوه بر تامین انرژی می‌تواند نقش یک بلندگوی قابل حمل را هم ایفا کند.

کمپانی ویکد آدیو نسخه‌ای به نام The Portal درنظر گرفته تا گزینه‌ای برای ورزش دوستان نیز تولید کند. این ایرباد به لطف استفاده از باله‌هایی بزرگ، تجربه‌ی شنیداری بهتری برای کاربر فراهم می‌کند.

نکته‌ی جالب در طراحی سری ایرباد‌های سال ۲۰۱۹ ویکد آدیو این است که برای آنها رنگ تمام مشکی جذابی انتخاب شده که ممکن است رضایت بسیاری از مخاطبین را به همراه داشته باشد. هنوز قیمتی برای این سری اعلام نشده اما با توجه به ماهیت و اهداف کمپانی یاد شده، به نظر می رسد بالاخره شاهد عرضه ایرباد‌های ارزانتر خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی