ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سوئیفت ۷
تکنولوژی

نسخه جدید سوئیفت ۷ با پردازنده نسل هشتم اینتل معرفی شد

سری سوئیفت ایسر همیشه شامل تعدادی از باریکترین و سبکترین لپ تاپ های دنیا بوده و عضو جدید این خانواده هم از این قضیه مستثنی نیست. قطر سوئیفت ۷ جدید از ۹.۹۵ میلی متر فراتر نمی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۰۸:۰۰

سری سوئیفت ایسر همیشه شامل تعدادی از باریکترین و سبکترین لپ تاپ های دنیا بوده و عضو جدید این خانواده هم از این قضیه مستثنی نیست.

قطر سوئیفت ۷ جدید از ۹.۹۵ میلی متر فراتر نمی رود که نسبت به مدل قبلی کمی بیشتر شده اما به لطف کاهش حاشیه های نمایشگر ابعاد بدنه کاهش یافته و وزن آن به ۸۸۰ گرم رسیده است.

نمایشگر ۱۴ اینچی این لپ تاپ رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ داشته و از فرمان های لمسی نیز پشتیبانی می کند، هرچند انتظار می رفت رزولوشن این دستگاه کمی بالاتر باشد. 

سوئیفت ۷ از پردازنده نسل هشتم Core i7-8500Y، هشت یا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی PCIe SSD بهره می برد.

از دیگر ویژگی های این محصول باید به دو پورت تاندربولت ۳، بک لایت کیبورد و کلید پاوری اشاره کرد که به عنوان سنسور اثر انگشت ویندوز هلو نیز عمل می کند.

علی رغم سایز و وزن بسیار کوچک لپ تاپ سوئیفت هنوز هم قابلیت ۱۰ ساعت شارژدهی مداوم را دارد. با توجه به حذف حاشیه های نمایشگر وبکم جهنده درون کیبورد تعبیه شده و به گفته کمپانی سازنده قابلیت چرخش ۶۵ درجه ای را دارد.

این دستگاه از فرودین ماه سال آینده و با قیمت پایه ۱۶۹۹ دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی