ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپتاپ گیمینگ Alienware m17 با کارت گرافیک انویدیا RTX 2080 رونمایی شد

همان طور که در اخبار دیجیاتو مشاهده می کنید، نمایشگاه CES 2019 پر شده از انواع لپتاپ های گیمینگ. در این بین کمپانی نام آشنای ایلین ور (Alienware) نیز با قدرت ظاهر شده و از ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

همان طور که در اخبار دیجیاتو مشاهده می کنید، نمایشگاه CES 2019 پر شده از انواع لپتاپ های گیمینگ. در این بین کمپانی نام آشنای ایلین ور (Alienware) نیز با قدرت ظاهر شده و از نسخه جدید لپتاپ 17 اینچی خود با کارت گرافیک های نسل جدید انویدیا رونمایی کرده است.

لپتاپ گیمینگ m17 ایلین ور که به ادعای سازنده سبک وزن ترین لپتاپ 17 اینچی بازار است، 2.6 کیلوگرم وزن داشته و با 23 میلیمتر ضخامت، هنوز با اولترابوک های باریک فاصله زیادی دارد.

ایلین ور

البته ارقام مذکور برای یک لپتاپ گیمینگ مناسب به نظر می رسند؛ خصوصاً وقتی که برای این محصول امکان سفارش کارت گرافیک های انویدیا سری RTX شامل مدل های 2060، 2070 و 2080 Max-Q نیز وجود داشته باشد (در مدل پایه از کارت گرافیک GTX 1050 Ti استفاده شده است).

امکان سفارش پردازنده اینتل Core i9 نیز برای m17 وجود دارد

علاوه بر کارت گرافیک های قدرتمند، امکان استفاده از پردازنده های نسل هشتم اینتل شامل مدل های Core i7-8750H ،Core i5-8300H و Core i9-8950HK نیز وجود داشته که در کنار رم 32 گیگابایتی و پشتیبانی هم زمان از دو حافظه SSD، یکی از قدرتمندترین لپتاپ های گیمینگ بازار را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

ایلین ور

علاوه بر موارد فوق، ایلین ور در زمینه انتخاب نمایشگر نیز دست مشتری را باز گذاشته و امکان سفارش پنل 1080p یا UHD را فراهم کرده که هر دو مورد نرخ بازنشانی تصویر 60 هرتزی دارند.

در کنار مدل 17 اینچی، ایلین ور دستی هم به سر و روی لپتاپ گیمینگ m15 خود کشیده و مدل مذکور را با امکان سفارش پردازنده Core i9، کارت گرافیک های سری RTX انویدیا و نمایشگر UHD به مشتریان ارائه می کند.

گفتنی است قیمت لپتاپ گیمینگ m17 در نسخه پایه 1649 دلار بوده که با انتخاب پردازنده، کارت گرافیک، نمایشگر و حافظه بهتر افزایش خواهد یافت. m15 نیز در گران ترین حالت 1579 دلار قیمت داشته و هر دو مدل از دو هفته آینده به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی