ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت FoldiMate از یک دستگاه لباس تا کن 1000 دلاری رونمایی کرد

در نمایشگاه CES سال گذشته FoldiMate یکی از دو شرکتی بود که با ارائه یک دستگاه لباس تا کن قصد داشت سختی مرتب کردن لباس ها را به خاطرات پیوند دهد. از طرفی شرکت رقیب ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

در نمایشگاه CES سال گذشته FoldiMate یکی از دو شرکتی بود که با ارائه یک دستگاه لباس تا کن قصد داشت سختی مرتب کردن لباس ها را به خاطرات پیوند دهد.

از طرفی شرکت رقیب به نام Laundroid با معرفی یک دستگاه 16 هزار دلاری مجهز به هوش مصنوعی، یک گام جلوتر بود و با استفاده از فناوری روز قصد داشت نگاه ها را به سوی خود جلب کند. البته در هنگام تست، دستگاه Laundroid با مشکلاتی مواجه شد و لباس تا کن Foldimate هم از ابتدا یک پیش نمونه غیر قابل استفاده بود.

امسال اما شرایط عوض شده و فولدیمیت با یک نمونه عملیاتی، تنها شرکت سازنده دستگاه های لباس تا کن در نمایشگاه CES 2019 به حساب می آید. جالب است بدانید که این سومین باری است که فولدیمیت در CES حضور یافته و بالاخره پس از 3 سال توانسته یک دستگاه قابل استفاده را برای نمایش به عموم آماده کند.

لباس تا کن

به گفته شرکت سازنده، دستگاه لباس تا کن می تواند در کمتر از 5 دقیقه 25 لباس مختلف را تا کند. البته مخزن نگه دارنده لباس ها (در قسمت پایین) بین 10 تا 15 لباس ظرفیت داشته و باید به موقع تخلیه شود.

قیمت 1000 دلاری خرید فولدیمیت را برای کاربران خانگی توجیه ناپذیر می کند

نکته جالب دیگر قیمت این دستگاه (که ابعادی به اندازه یک ماشین لباسشویی دارد) بوده که رقم 1000 دلاری آن خرید محصول فولدیمیت را برای کاربران خانگی توجیه ناپذیر می کند؛ البته کاربرد اصلی دستگاه لباس تا کن در فروشگاه های لباس و هایپرمارکت ها است که روزانه تعداد زیادی البسه در آنها چیده می شود.

لباس تا کن

لازم به ذکر است که دستگاه FoldiMate محدودیت هایی نیز دارد و به عنوان مثال برای تا کردن لباس های کودکان یا حوله های بزرگ کاربردی نخواهد بود. از سوی دیگر رقم 1000 دلاری فعلاً به صورت یک پیش بینی مطرح شده و ممکن است با توجه به مسائل مربوط به خط تولید، رقم مذکور نیز افزایش یابد.

به هرحال باید منتظر بود و دید که شرکت فولدیمیت محصول نهایی را با چه قیمتی عرضه خواهد کرد و آیا این دستگاه لباس تا کن با اقبال بازار مواجه خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Tiger
    Tiger | ۱۷ دی ۱۳۹۷

    کون گشادتر از ماها کسانی هستند که التماس دعا می کنند ???

مطالب پیشنهادی