ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت آرایشی لورئال نمونه اولیه از سنسور اندازه گیری pH پوست را رونمایی کرد

شرکت فرانسوی لورئال همچنان به سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی ادامه می دهد و امروز این کمپانی در جریان نمایشگاه CES از تازه ترین نمونه اولیه محصول پوشیدنی خود با قابلیت اندازه گیری سطح پ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

شرکت فرانسوی لورئال همچنان به سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی ادامه می دهد و امروز این کمپانی در جریان نمایشگاه CES از تازه ترین نمونه اولیه محصول پوشیدنی خود با قابلیت اندازه گیری سطح پ هاش پوست رونمایی کرد.

لورئال اعلام کرده که سطح متفاوت پ هاش پوست در افراد میتواند باعث بروز التهاباتی نظیر اگزما و خشکی شود. از همین رو این کمپانی محصولی برای اندازه گیری این شاخص طراحی کرده و از متخصصان پوست درخواست کرده از دیتای ثبت شده توسط محصول جدیدش برای تدوین برنامه های سلامتی استفاده نمایند. سنسور مذکور همزمان امکانی را برای کاربرانش فراهم می نماید که در مورد پوست خود بیشتر بدانند.

برای استفاده از این محصول کافیست آن را در بخش داخلی آرنج خود قرار دهید و برای مدت ۵ الی ۱۵ دقیقه آن را به حال خود رها کنید تا دو نقطه موجود روی آن به حالت رنگی در بیایند.  در مرحله بعدی باید اپلیکیشن My Skin Track pH را روی موبایل خود باز کنند و تصویری از آن نقطه ها را گرفته و در اپ بارگذاری کنید (آن نقطه ها در واقع میتوانند شاخص های بیولوژیکی موجود در عرق بدن نظیر pH، گلوکوز و مواردی دیگر را در کنار نرخ عرق کردن بدن اندازه بگیرند).

در این مرحله دستگاه حتی محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب را به شما توصیه خواهد کرد. البته اینکه سنسورهای دستگاه چندبار مصرف هستند یا خیر هنوز مشخص نشده اما لورئال اعلام کرده این مساله بعد از آن مشخص می شود که محصول از فاز آزمایشی و نمونه اولیه خارج شود.

البته اشاره کنیم اغلب پزشکان و کاربران ممکن است علاقمند باشند بیشتر در مورد وضعیت سلامتی اندام های داخلی شان بدانند تا شاخص های پوستی شان، با این حال وضعیت پوست میتواند اطلاعات خوبی را در مورد سلامت کلی بدن ارائه دهد. با این حال نباید از یاد برد که این قبیل گجت ها عموما برای فروش بیشتر محصولات آرایشی شرکت های سازنده شان تولید می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Shahinbarfi
    Shahinbarfi | ۱۷ دی ۱۳۹۷

    چقدر اینا باهوشن.تو عکس اول علاوه بر تبلیغ این سنسور اومده رژ لب و کرم روی صورت زنه هم نشون داده که تبلیغ اونم بکنه.و اینم بگم واقعا برند با کیفیتی هست

مطالب پیشنهادی